2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天


10下10下.. 分類: 未分類

今日成日都好眼訓呀...

@@"

不過始終都冇係學校都訓到..唉"

原來有好多人都剪個頭髮呀//

有:tata,花花,大樹..

應該就係呢幾個啦*

我都好想剪呀"'!!

剪短d啦,,都埋剪個斜陰,,

不過好難諗到會變左個咩樣..=口="

部電腦依然會無啦啦熄機//"

我打過電話問人到鬧人,,

打過俾2個人問關於電腦既野..

打俾大樹鬧佢啦

打俾lun問佢啦

點知..

佢地2個都幫唔到我..!

我仲以為全班第1好勁..

點知,,唉..算"

唔好理部機住啦....

發表時間:2006-03-06 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)