|
  
2006 年 3 月 6 日 星期一  |
| 10下10下.. |
分類: 未分類 |
今日成日都好眼訓呀...
@@"
不過始終都冇係學校都訓到..唉"
原來有好多人都剪個頭髮呀//
有:tata,花花,大樹..
應該就係呢幾個啦*
我都好想剪呀"'!!
剪短d啦,,都埋剪個斜陰,,
不過好難諗到會變左個咩樣..=口="
部電腦依然會無啦啦熄機//"
我打過電話問人到鬧人,,
打過俾2個人問關於電腦既野..
打俾大樹鬧佢啦
打俾lun問佢啦
點知..
佢地2個都幫唔到我..!
我仲以為全班第1好勁..
點知,,唉..算"
唔好理部機住啦....
|
| 發表時間:2006-03-06 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|