2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


神經病的我"" 分類: 未分類

我岩岩又俾人話我不守信啦""!

但係我都諗住彌補我既錯啦..!

我之前不過係諗住玩下,,我真係會sd俾佢架啵!

咩"我根本就唔願意"即..!

我話過sd就會sd啦**

妖..a爸又係度"alan.."

好煩牙..又俾個"人間蒸發"我聽..

我真係.....痴線啦!唔好再叫我睇"王子變青蛙"@@!!

我冇話過要睇呀!!!!!!!!!!!!

今晚真係好煩牙....餃子又sd唔到歌俾我喎"

真係一個"令我發顛的晚上"

對不起....是我的錯吧!

發表時間:2006-02-19 10:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)