2006 年 2 月 18 日  星期六   雨天


又是一個悶悶的假日呢""!! 分類: 未分類

今日都係悶悶的一天!

不過,,我今日都做左2樣功課啦~

我係一路同歡歡msn緊,,

因為我唔識做..so,就不斷咁請教歡姐啦"

我地由英文講到綜人

由綜人又講到其他野.. = =""

之前走左去m記...出面真係好鬼凍耶!!又落埋雨∼

我都唔想去既...算吧啦

偉倫有排住耶..卡卡!!好玩啦!

琴晚家姐同a媽都冇番黎訓覺耶..唉""

家姐唔番我都估到啦,,估唔到a媽又係咁//!

都唔知佢地成晚去左邊\\佢地唔會一齊架啦...!!

佢地今日同霞囡預祝生日呀..聽講去千葉

由5點幾p.m.去到夜晚8點幾度...

我果本"天堂來信"都未睇耶...應該會幾好睇!!

發表時間:2006-02-18 05:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)