2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


調位..= ="" 分類: 未分類

今日就係調位之日啦"!

我同lone坐,,其實都冇乜野既..

不過佢就狂攞"螺旋丸"黎整我,,

唉...

今日終於有得睇"淚影重疊的瞬間"啦..!

好正耶..我睇左少少都覺得正""

李淵銘今日都冇番..

不過就多左個a sir代課,, = ='

又要做綜人工作紙啦 ><""

好煩耶..不過我岩岩都做完lu!!

原來"liza味道"都幾好睇..

佢介紹果d野都好似好正咁喎"

搞到我好鬼想食耶..!

 

↑""我的臉上,,始終挾帶一抹淺淺的無奈]]        

*!貝殼裡隱藏什麼期待\\?!              

我們能不能"別吵別鬧冷靜別再傷人心〝            ,, 戰地上的戀人

發表時間:2006-02-22 08:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)