|
  
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
| 攰死啦..!! |
分類: 未分類 |
痴線架...
本來今日係星期5係一個好好既日子黎架
冇乜功課做..
唔洗點上堂..keke
點知"
P.E.堂俾miss玩殘
又做d體能 =口="
做死人咩!
不過今日就得好少好少功課啦*
得英文work sheet,
不過我中文書都未做..
咁我又要做埋先得..
今日我妹妹--大b生日啦!!
快d祝佢生日快樂啦//ka
"祝你生日快樂,祝你生日快樂,祝你生日快樂..祝你生日快樂"
|
| 發表時間:2006-03-03 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|