2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天


悶悶" 分類: 未分類

今日都幾悶

因為今日冇地方去

岩岩做埋d功課啦

不過仲差科學報告未做呀

唔記得要借書=口="

今日manie同欣都冇黎我屋企//

算啦..*

我好想睇下manie隻"煤炭屎鬼"鎖扣哇><"

而家講起"心亂如麻"就諗起左蔡婉慧,,

kakaka!

聽日就要番學啦!!

唔知聽日又有咩事發生呢..

keke...

 

看來,,這一切都很美    眼淚是愛的花火..

當故事結束之後 心也喜歡一個人寂寞//

只有我緊緊握住一個撥出的電話﹏完全不同的感動。

原來我撐著撐到麻了 原來我不愛了‥

發表時間:2006-02-26 05:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)