2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天


>v<" 分類: 未分類

今日好熱熱熱熱呀..><"

俾人傳染左

搞到我都有d唔舒服@@"

算吧啦"

岩岩正當我開msn既時侯//

有位人兄add左我,,叫「a希」

佢話亂add喎*!

不過我就唔多相信了!

叫我開cam or sd相俾佢""

咁都得...不過我都答應到..

死囉!!

佢令我諗起「a威」

不過「a威」並唔係我既fd..

如果有睇到我之前某篇既日記的話..

就知道,呢位「a威」係曾經話我好可愛果個人

shit"!

「a希」令我諗起「a威」//!

有d驚驚添.....

其實我覺得,我係同呢個「a希」

係有d關係既..

maybe我識佢..maybe...

發表時間:2006-03-08 05:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)