好似十幾年無寫日記咁...-口-
今日無拿拿寫番...唔知咩事...因為好開心...好無聊既野而開心...
就係我今日整d意粉屋企掙住食啊////勁呢...都話我整得好好好食嫁啦
我阿媽都讚我啊...e~勁呢-v-
根住唔知點解碟意粉變左碟餸
放左係度...好似夾餸咁夾...我食左好少好似
無計啦///d人掙住食啊嗎
佢地讚我個陣勁勁勁爆開心嫁...因為上次d湯好失敢...勁慘
勁難飲喎屋企d人話...飲水仲好過//
有咩可能嫁,我整得勁辛苦先煲到嫁,結果就係倒哂...勁慘/.\
今次好成功啦///好好好
我好似唔見到個h.e file...我死梗啦
點算啊,我死嫁會
居然會唔見左啊,原本以為係屋企
點知返到屋企都搵唔到,搵哂所有野
都無啊-0-
我死得...不過好似無搵清楚係學校
如果天日搵唔到我死梗啦
俾老鬧死一定
原來今日要做普通話作業嫁,點解無人通知我-^-
我完全唔知道///我淨係知要抄詞語咋喎
有冇人知道我日記首背景音樂係咩,好好好好舊喎好似@o@''
我個d 7-11公仔重覆左好多,成排排哂係度
有冇人有相同呢,同我換啊@@
特別係樹根個d囉,我知你有嫁
|