今天*亦是在HOME中發MO的一天*
在煲漫畫*愛似百匯
好好好好睇*感動
喊了好多次睇到*
畢竟關係太複雜了*即使係大人都未必有辦法處理到吧
一個混亂的三角關係*再咁落去*都係沒完沒了
點解兩個男仔都要鍾意同一個真係*
個女仔最慘BUT真係*
由頭到尾最HURT都係佢*
個兩個男仔做錯野*但係點解要做錯完先知道自己真係鍾意人得咁深呢
由佢個一刻做錯左*就注定無法補救*結果就搞成咁局面
傷心*-^-
結他唔識彈*禁到手指都痛
但係我都禁唔到粒音*
點算好*我練極都無用
無哂興趣學真係*
因為太艱鉅了對我*
完成了數學作業是開心的事*唯一*-V-
P.S.愛似百匯究竟完左未*
但好明顯係未*點算
無得睇落去T^T
好想死*我好想知究竟之後係點
PPPPPPSSSSSS.
理想情人是,妳可以愛他120,他會愛你150的人 <愛似百匯>
係人都想自己是被愛的吧*BUT事實總有一人付出較多
但真的要計較是誰?愛不是以數字就可以衡量的吧*
睇了這套野*令我獲益不少*哈 |