amywy
暱稱: Amy姐
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
轉了XANGA!*
BIRTHDAY*!
下雨天!*
SCHOOL DAY*
俾魏婉婷小姐TAG左*
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 43
今日人氣: 11
累積人氣: 8124
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


發MO* 分類: 未分類

今天亦是發MO的一天*

在家中*不想HW

係咁無聊地電腦*

無拿拿想番睇花樣男子*哈

我DEL哂又DL番黎睇*

好睇*同埋夠短

THEN*係度煲野豬

睇得勁快*雖然多過花樣男子1集*10集

但係煲到3點就睇完*我成9點幾先開始睇

太好了*今個暑假準備狂煲

盧敏儀!*你話幫我搵一升的眼淚網址嫁

搵唔到你就知死*你搵到我一定睇

而家唔知睇咩好*有咩好睇

要劇黎的*要短喎BUT*哈*最好係有LOVE

唔係我會訓覺*-V-

野豬也OK*不喜歡個女仔

因為佢個名同ALICE個個學姐一樣*KA]

山下智久好鍾意*佢成日FING手

龜梨和也都不錯*原來佢不是女仔- -

P.S*日記轉左歌*有冇聽!*係花樣男子首片尾曲黎的*我覺得不錯@V@



妖* 分類: 未分類

妖你*講咩你都唔岩聽嫁啦而家

但係唔該你唔好將你D氣出係我度*

要鬧你就搵第2個唔該*咪無拿拿鬧

我好聲好氣同你講*

仲有*好心你*咩都唔敢問

你要我走去問*而家係你要問

我無興趣知*要問你自己問飽佢

問DD野好難為你咩而家*又係你自己想知

好*講到咁勁呀嗎

咪唔好理我囉*唔認我做女

我唔驚我會餓死!



2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


藍田的一天* 分類: 未分類

藍田的一天*我等左24分鐘先齊人*

我1點準時去到*1個人都無*成班1個都無黎

勁想打人*我打俾盧敏儀佢仲要係屋企

THEN*1點24分我地就出發了

華華同魏婉婷*唔好成日係度打交得唔得- -

成車人望住你*

買了3*洗多左我100蚊T^T

買了件背心+外套*AND SOME 小小野

買背心個度*個人真係次次去都勁唔好態度

無拿拿華華好似變左佢員工咁-3-

KA*買外套個陣我是有CHECK的*

BUT我睇唔到咋嗎*THZ魏婉幫我拎入去樣衰地換了

賣鞋個度服務態度勁差!*

特價大哂咩而家*又唔係真係平十分多

所以我地決定不幫親*而且都十分少碼

收穫尚算豐富*好鍾意件外套-V-

番到HOME*煲日劇*花樣男子

好睇既我覺得*但係得個9集

一晚都唔駛就睇哂*個女主角OK的

但係我想講*個道明寺真係*又係唔靚仔既點解

因為台灣版的言承旭*我都係極不鍾意*HA

點解D頭髮要咁真係*我記得動畫佢D頭髮濕左靚仔100倍的*

不過只限動畫*

勁熟口面*原來佢係嵐既隊長*

全隊裡面佢真係差唔多最不好*BUT佢做得都好*勁好笑*

YO*花澤類又係最靚仔個個了*

台灣版仔仔又係好靚仔*

今次呢個都係*小粟旬*原來係矢口真理的男友

就係因為矢口真理就退出左Morning娘*不過真的很不錯

另外做西門個個都不錯*

呢套野值得大家睇啊*而且好短*應該會再出

BUT D人靚不靚*真係要睇下個LOOK*呵>V<

 



街的一天* 分類: 未分類

今天*是街的一天*是人生中等人最耐的一天*

沒有風啦*風走了*所以去街啦今日終於都*

好*我11點半準時到達MK MTR EXIT C*

結果!*我居然等左成個鐘我表姐先黎到*

我勁想打爆佢*佢黎到我勁鬧佢- -

係一粒鐘!*一粒鐘!*OO*我可以訓多一粒鐘

我仲要企係度係俾人問路咁*

我咩語言都答過哂大佬*廣東話*PTH*ENG

我想死*我好似專FOR人問路咁而家

唔好個個都走黎問我得唔得-3-

BUT*個對外國人我答完佢之後好開心*因為佢知道我明既時候*佢好開心地講左聲THANK YOU VERY MUCH*

哼*我表姐仲話我係諮詢小姐*我真係打爆佢

THEN*先去了朗豪坊的i.t攞鞋*

YO*我的Catalog啊*

唔洗走到去新世紀*係朗豪坊的Catalog也有*

買了*開心-V-

滿記的榴槤和芒果pancake好好好味*特別係榴槤*

哇*真好味*同埋好香*第一次食呢隻味*

去了APM跟住*行左成日都行唔到一半

咩人黎*唉

ONE WEEK後*佢係新加坡BACK*又要去過

我今日2%都無時間行*

但都睇中了一條牛仔褲*要買!

但係會唔會真係有2折嫁= =而家都5折啦

又不貴*一陣成班人去搶咁點

不買CONS了*原來成班都要買

買哂先啦*我再睇睇有咩色好買

買完通知我買左咩色*要UPDATE個LIST啦

現在的目標是***牛仔褲+電話繩***Xdd>V<



2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


AGAIN AND AGAIN* 分類: 未分類

AGAIN AND AGAIN*發MO的一天

原本是要去行街*BUT打風

表姐不來了*妖*係都要搞到咁遲先去

成家唔俾佢黎- -真勁*搞到要姨媽打電話黎

聽日一定要去到!*

COZ佢後天要去新加坡了*哈

咁聽日佢就一定要買到-V-

不要再打風唔該*吹到我不似人形

今天都有外出*算是不太發MO

T^T把遮爛左*係40蚊的星星

太令人傷心*要默哀

唔好買CRAZY ROOM D遮*SO CHEAP

抵擋不住颱風*咁就無左

我又唔記得可以行條唔洗吹風的路*

仲帶呢把遮出去*笨左

八達通都唔記得帶*浪費左我6蚊的車錢

終於買到3了*THZ伊媛幫我簡><

哈*搞到我無錢

唔買CONS準備*

要買牛仔褲因為*好想要Levi's*V*

BUT買完返黎俾人打死都似*

現在的目標是買3*不買CONS住*聖誕MAY BE

都要睇價錢啦當然*

買3褲是第一@V@

因為要把MK的都換掉*原來真係周街都有人著

聽日一定要去到街!*個風快D走嗎-3-

P.S.聽聽日記首歌*雖然等耐D

BUT好好好好聽>3<係神鵰俠侶的片尾曲*天下無雙*