amywy
暱稱: Amy姐
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了XANGA!*
BIRTHDAY*!
下雨天!*
SCHOOL DAY*
俾魏婉婷小姐TAG左*
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 43
今日人氣: 1
累積人氣: 8114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


咩事呢今天* 分類: 未分類

今日*依然係極眼訓*

MATHS*無事發生*我呢D咁乖既同學當然係留心聽書啦*

EPA*哇!個小測真係唔知咩事*

即時唔記得哂D字*淨係記得後面少少*成個字無左4分1*

得個23分*無拿拿俾人話低分*你唔係好高分姐而家*

C.H.*哈哈*我實在勁到屎咁*低分到咁*是但*合格算啦*

ENG*拿*今日呢個堂ENG簡直係有趣到爆!

呢兩個COMP唔係COMP既堂*

變左扮野堂*笑到我流眼淚*

又係魏婉婷囉*又係度扮人*

結果人地知道左啦*扮唔到俾阿珊睇*

成堂啤住哂*但係我地已經研究左一套出黎*

一套三招*好好睇*有興趣同學*明ENG請早*

根住再加場*整多個鼻鼻板*

真係嘔心啦鼻鼻你*做埋咁既野*

CHIN*期待中既播歌仲未播*

I.S*咩事呢今日又*

點解鼻鼻要攞我個口罩去抹枱呢*

多謝哂啦真係*成組都係度笑啦搞到*

成班人好似訓著左咁*

放學*置身係ENG補課同LIBRARY當中*

寶琳M記*我隻腳好痛*隻死人鞋*著到我屎咁*

點解大家都唔出去買野食呢*

哈哈*盧敏儀俾人淋水*

唔知邊個咁好囉真係*

真係無心喎其實*唔好變左鄭中基啦你*

又有人係度留口水*成個智障的人士咁啦*

仲要等佢乾*唔好嘔心啦*

返到家成7點半*HW了THEN*

                                                                                  <<我道行高低估了你 我以為撐得起

                                                                                            古巨基      必殺技*



2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


慘/.\ 分類: 未分類

今日返學*好眼訓*逢星期一都係嫁啦*

根住*又無咩特別野喎*調左位囉*調個DD*勁多謝

成日同魏婉婷係度講口形囉!

HIST*咩事呀*

唔記得帶作業!*去左邊都唔知=.=

根住就咁欠左次*太傷心了*

I.S*勁無奈*

岩岩組人氣氛好番*

根住玩紙杯我個個居然睇唔到野*

但係我整得太靚啦*俾MISS KWOK收左LU*

嗚*無拿拿黑面怪*

中文*想死*

小測都唔知測左D咩黎*我呢D咁努力既小朋友當然有溫習啦*

點知錯哂囉*唔合格啦今次實=^=

GEO*勁無奈真係

無拿拿豬扖*都唔知發生咩事*又要成班係度笑*

黎SIR做咩要同ALAN去食豬扖飯呢*仲要請佢*

咩事呀真係*$30*請埋我呀不如

好心D人就唔好扮人囉*扮到我笑鬼死左*

魏婉婷個D囉!扮到鞋都爛埋啦你!係咪衰呢*

放學*要RE TEST啊*

YA*掂左*我15分*高D人一分*YO*

PO LAM M記了*樹根同BRUCE係度左*

個飯*唔好食!好多冬菇味*唔開心*

拿*BRUCE個頭幾好呀*可愛左*年輕左呢>V<*

返家了!根住居然唔見左鎖匙!*

邊個咁無良偷我鎖匙*

想打人*搞到入唔到家*

又無人係度*成家係灣仔搞屎真係*

THEN唔知點解對面的衰衰姨姨請左我入佢屋*

一定係我太勤力係呢個走廊的水箱上面做HW啦!*

佢請我入屋呢*第一次覺得佢好人*咩事

我媽媽返黎都嚇左嚇*我打破佢地既隔膜了*

係咪勁*

嗚*要搵番條鎖匙呀*唔係要換鎖*俾我爸爸罵屎了真係*

各位同學們!見到我的鎖匙*就請話俾我知吧*/.\

V.A*搞什麼*點搞啊*

個喉嚨痕左成日*搞咩*有D痛*好似唔多掂咁把聲*

                                                                                                      

                                                                                什麼都好好 單單只是我不好* 
                                                                       隨便行路 亦會走到去絕路 
                                                           ["情侶漫步 最後剩低我一人去走 情路

                                                                         黑色喜劇 TWINS *



2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天


YO* 分類: 未分類

今天的第二篇日記*哈哈

無咩野做咁喎今日*成日無出過街*無聊左一日*

又俾人玩囉*又係李淑瑜囉*仲有宋伊媛*

哼哼

我好心咋*因為踢爆唔係會好樣衰=^=

勁想打人搞到我*

根住無拿拿拎哂D舊野出黎睇*

有我珍藏既TWINS寫真呢*

係咪好勁呢我*有兩本TIM!

根住溫溫下書*無拿拿影相*

哈哈*我既房間要曝光LU*

無野寫今日真係*大家去睇死神來了啦快D*

真係好好好睇!!*

 

好耐之前買嫁LU*無拿拿係筆筒度*咪影番張相囉*

 

哈哈*我的房間其中一照*係咪好靚呢*突然之間好鍾意出面個景*

 

YO*我心愛既網王*有冇留意我D美麗既"長"紙呢*好可愛呢*



2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


WAKAKA* 分類: 未分類

YA*我日記重開啦*

好似無關過*=.=

不過係勁耐無打過*突然好想打番*大家係咪好開心呢>V<

一次過打番兩篇*

12點幾去左珊珊珊HOME*

無拿拿走去佢家食叉燒飯*

山長水遠去到佢家*

後尾樹根又黎左*死痴住左部電腦*

根住奇異果了*第一次去*

幾好玩呀=V=

去到老人院*要我地教D婆婆伯伯們做手工!整相架!開心了真係-0-

結果我地居然咁幸運分配到唯一一組既伯伯組!點解會咁嫁=.=

班伯伯COOL屎忽咁*

我地HI佢地*居然成班黑面*唔應人

根住講講下*又好似好開心*哈*我地太勁了*

不過有一樣實在太恐怖既野發生左*

當我地傾得開心的時候*我就問個伯伯估我幾多歲啦*

點知!佢居然話我40幾歲*

我點會咁老!有冇可能!我咁年輕!

結果成枱人都笑死左咁滯*

M記之後咪*條屎忽LOMAN黎左*

樹根開心地同到M記叔叔影相+一齊坐

拿*我係咪影得好靚呢*

好開心的晚上*因為煲左死神來了1-2*

超超超好睇*而家好想睇3*有冇有興趣呢!

TOGETHER一齊睇啦*

真係好好睇*哈哈

YAYA*

其他可到我相簿欣賞* http://www.flickr.com/photos/24159454@N00/



2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


MY BRITHDAY**]] 分類: 未分類

今日...係我BIRTHDAY**]]

哈哈哈///好開心>V<''

好多人都講左生日快樂了==''個個都要第一個

 但係其實星期五就已經有人講左=3=''你地唔好爭啦真係...HAHA>>

8點鐘就已經起左身...眼訓到死咁...眼都開唔到

仲要叫魏婉婷起身!又係你,魏婉婷!結果又起唔到...我都唔係好起到

根住咪成9點先出門口...我預左遲了

去去下...波波打黎...都知佢無咁好死=-=

居然話唔知黎唔黎...咩人黎嫁!原來鼻鼻7點半已經打左俾佢

鼻鼻心情太興奮了=V=

話咁快我就差唔多去到明道啦-0-

打俾樹根佢居然話我知佢未整頭

佢未換衫未換褲都好都唔好未整頭呀++佢個頭可以整十年-*-

THEN我去到了

見到有6丁人!佢地好早就好似黎到咁

等左咁耐…SO SOR><’’

溫溫,華華,MARY龜龜,鼻鼻,飯飯都在

後尾樹根好快地黎到喎居然- -’’佢個頭搞得太快

仲有波波同KA NING都黎左後尾

為左逃避樹根既家姐我居然要去到OK!==

之後華華仲以免7.9買左排益力多>真係平死 

佢請左枝我飲了=十年都無飲過

 

最尾居然成班人一齊等BRUCE!咩事呀你!去踩單車呀!唔好著唔岩衫啦

單車舖未開呀居然!!結果成班人係哂度無拿拿係個度逗留左N

華華好鍾意鼻鼻部車了**係咁踩

拆珊珊珊份禮物既時候++點解成班人要睇住哂

仲要係度研究點開=3=’’THX溫溫幫我包番了

男仔無拿拿要打波結果成班打波魏婉後來又黎左了

根住一黎成班人就走哂啦!又係你!!

M= =’’

PO LAM**

K**D碟太勁!係呢個mainland帶番黎嫁

D POSTER咪幾靚

THEN就要整衫了

整左D勁野出黎啦一定係

P.S

今日叫哂大家咁早出黎,真係唔好意思了**

又無野做,坐哂係度=^=’’

但係我太開心了,,,因為D人個個都抽時間出哂黎

咁大個第一次咁多人同我慶祝**所以好開心

多謝同我講過生日快樂同送左禮物俾我既人**

小冰同蔚婷今日仲特地拎過黎,,THX>3<

仲有周倩盒朱古力好難食呀!= =不過個盒好靚**因為係HELLO KITTY!!

THX了又再一次^^[[