今日...係我BIRTHDAY**]]
哈哈哈///好開心>V<''
好多人都講左生日快樂了==''個個都要第一個
但係其實星期五就已經有人講左=3=''你地唔好爭啦真係...HAHA>>
8點鐘就已經起左身...眼訓到死咁...眼都開唔到
仲要叫魏婉婷起身!又係你,魏婉婷!結果又起唔到...我都唔係好起到
根住咪成9點先出門口...我預左遲了
去去下...波波打黎...都知佢無咁好死=-=
居然話唔知黎唔黎...咩人黎嫁!原來鼻鼻7點半已經打左俾佢
鼻鼻心情太興奮了=V=
話咁快我就差唔多去到明道啦-0-
打俾樹根– 佢居然話我知佢未整頭
佢未換衫未換褲都好…都唔好未整頭呀++佢個頭可以整十年-*-
THEN我去到了
見到有6丁人!佢地好早就好似黎到咁
等左咁耐…SO SOR了><’’
溫溫,華華,MARY啦…龜龜,鼻鼻,飯飯都在
後尾樹根好快地黎到喎居然- -’’佢個頭搞得太快
仲有波波同KA NING都黎左後尾
為左逃避樹根既家姐…我居然要去到OK!==
之後華華仲以免7.9買左排益力多>真係平死
佢請左枝我飲了=十年都無飲過
最尾居然成班人一齊等BRUCE!咩事呀你!去踩單車呀!唔好著唔岩衫啦
單車舖未開呀居然!!結果成班人係哂度…無拿拿係個度逗留左N耐
華華好鍾意鼻鼻部車了**係咁踩
拆珊珊珊份禮物既時候++點解成班人要睇住哂
仲要係度研究點開=3=’’THX溫溫幫我包番了
男仔無拿拿要打波…結果成班打波…魏婉後來又黎左了
根住一黎成班人就走哂啦…拿!又係你!!
食M記= =’’
返PO LAM**
唱K**我D碟太勁!係呢個mainland帶番黎嫁
D POSTER咪幾靚
THEN就要整衫了
整左D勁野出黎啦一定係
P.S
今日叫哂大家咁早出黎,真係唔好意思了**
又無野做,坐哂係度=^=’’
但係我太開心了,,,因為D人個個都抽時間出哂黎
咁大個第一次咁多人同我慶祝**所以好開心
多謝同我講過生日快樂同送左禮物俾我既人**
小冰同蔚婷今日仲特地拎過黎,,THX了>3<
仲有周倩盒朱古力…好難食呀!= =不過個盒好靚**因為係HELLO KITTY!!
THX了又再一次^^[[ |