點解今日又會打日記呢...因為d人囉!係日記度鬧到我屎咁= =''
我決定打番一篇回敬番佢啦~=V=
今日9點半起左一次身...我仲以為夠鐘叫人起身...點知睇下部電話
9:30=-=勁感謝
再訓...11點幾俾人嘈醒左!阿魚打黎問我邊度有得BOOK房=~=
唔知道= =佢明知我未起身都打黎]]
根住又再訓...都唔知有冇訓到一粒鐘...我部電話叫醒我了
要叫人起身!最衰都係你啦!魏婉婷!
叫你起身又變左傾電話!=3=
搞到1點3!終於刷得牙=,=
其間一位熱愛睇戲既人士打左兩次電話黎
又問我睇唔睇戲啦...無錢呀大佬!你請**
仲要衝上我屋企...成家都係度呀--大佬=.=''
之後咪唔知做咩...搞到3點幾
我阿媽居然發神問我做咩唔出街=V=
咪出左囉根住...自己一個行
又打左俾D人囉!次次都係打俾佢!點知原來岩岩先開始做HW!
做本BOOK REPORT做成粒鐘...仲要係短個份=3=
之後咪無無聊聊咁行...好大風...彊左T^T
點知相遇了**真係太有緣啦>V<
之後佢居然唔追番我---咩態度!
行左去唔知邊個樓下...無拿拿CALL左落黎
居然唔帶手信!係咪人!仲呃我話無帶銀包!哼=3=
打左電話俾布堆==
佢D認聲真係勁爆---我地一定係36同39啦
好明顯我會係39囉=*=
真係O哂''
之後唔知幾點返家了...D人係咁話要食雪糕!
幾多歲呀你==M記既2蚊雪糕不再是2蚊了=^=
原本要去新都的...點知我阿媽鬧我了
話我成日咁夜返家-0-
咁咪返囉...真係涷到食屎咁...我件褸入風=0=
無去到新都SOR了**
睇唔到著裙既人TIM=^+
拿!我公開我既想法啦...不過都無用...
都無覆...今晚都過左啦...
唉...都預左]]*
|