amywy
暱稱: Amy姐
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了XANGA!*
BIRTHDAY*!
下雨天!*
SCHOOL DAY*
俾魏婉婷小姐TAG左*
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 43
今日人氣: 3
累積人氣: 8107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


,,,,,,,,, 分類: 未分類

朋友仔 - Twins

最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母

我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣

◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓

再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜

REPEAT◎

像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻



2005 年 10 月 5 日  星期三   晴天


今日,,,,樣衰-0- 分類: 未分類

其實今日都無咩野,,,,,

好慘,,,,差d搵唔到人同我轉去個個english room,,,,

無人肯同我轉啊,,,,我逢星期三放學都唔得,,,,要辯論,,,好慘

後尾18好好人同我轉左,,,我變左午息,,,幾好

中史堂好無奈,,,無拿拿俾miss lee問我問題,,,仲要係無聊到極點既問題

今日星期幾啊-0-

我差d就講左星期四,,,,,仲要問埋英文

好樣衰呀,,,食飯個時

歷史性好似唔係第1次攞錯飯

今日第1次囉

仲要係37,,,,,好樣爆呀

係都唔好係佢啦

佢食完仲要黎恐嚇我

話唔會放過我喎

大佬,,,,我想死呀

佢仲要我幫佢抄咩我要站起來,,,,

咁我梗係唔抄啦

傻既咩- -

諗到就樣爆左,,,,

我都知係我個啦個一刻

不過唔係好信,,,,因為我都記得我睇到我係c既

但係我睇番個盒係b喎

我都唔想

我睇左4本hunter,,,,,,,

我睇我好快嫁,,,,今日睇左4本啦,,,1-4,,,,

睇完就變左啦

我未睇之前,,,,係鍾意古勒比加嫁,,,,

睇完變左基路亞同埋小岡

我都唔知喎,,,,,鍾意埋基路亞呀呢d,,,是鬼爛但,,,=w=



2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天


e∼- - 分類: 未分類

點解第1000個唔留言嫁,,,,

邊個係第1000個呀,,,

要記得呢個歷史性時刻啊,,,,

番個言咋嗎,,,,好快嫁咋

咁都唔留嫁,,,,-0-



2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天


yaya,,,,,,, 分類: 未分類

就到1000個啦,,,,,好開心,,,

邊個係第1000個既留言啦,,,要紀念呢個歷史性既時刻

不過無獎嫁,,,,係獎都獎我先啦,,,係咪,,,=w=



好無聊啊,,,,,,,, 分類: 未分類

e∼今日打日記,,,,,係係係,,,,最衰都係阿冰,話要睇喎,我咁好人,咪打囉

去左馬鞍山攞個個xxxxx獎啦...

我10點鐘俾阿媽叫醒左,勁眼訓啊,尋晚同樹根傾到2點,訓左一陣咋,幾慘-0-

原本係唔肯起嫁,點知佢咁絕,"色"左我部冷氣,焗死左我,又無開門喎

所以被逼起身,,,,,起身早餐就係我十幾年無食既...

出前一丁公仔麵...好食喎,,,太耐無食

根住搞掂好哂,又好似未夠鐘出門口,d人實遲到,,,,,-v-

點知我阿媽又要叫我出喎,,,,咁咪出囉

好明顯早左好多啦一定,,,先得3個人到左...

成班都未黎,,,,之後到齊,咁9同埋16有野做

所以得地行住先啦,d鋪都未開,點行...=口=

唔知點解又行左好耐咁,,,跟住d人去買包食

之後9同16都黎左囉,,,,搭車去啦and then就係

好快到左,個台靚得佢啊,,,,掂到爆

有旋轉木馬,,我想坐啊,,,真嫁,好耐無坐過>^<

之後去食野,,,去左大快活,,,其他勁多人,,,我叫個個肉醬意粉oo地,,,

我等左勁耐,勁想打佢,邊有可能俾左後面個個先都唔俾我,好彩阿pooh出聲,佢先俾我咋

食食下,阿36同埋39出現左啦,,,,,

之後攞獎唔講,好樣衰,做咩要人著校服

攞完之後,走啦嗎好似,我發覺個商場好易蕩失路,因為行錯左好多次

之後少左幾個人上車,消失左,,,-*-

佢地個個聽mp3,,,唔應該,,,我個部壞左,,,我而家儲緊錢買,,,無得聽

返到去藍田,又行啦喎,去到扭蛋,,,扭咗勁耐...

我居然會扭到隻藍色既,,,,叫dororo啊原來,,,最衰都係39,佢連住抽就無事嫁啦

我就會抽到唔係咩,,,,總之好過呢隻-)-

跟住返去個陣係勁白痴既,,,,傻左,,,,

我個隻條鏈成日斷左既,,,,搞錯,,,換完都係咁,,,有問題啦隻野

睇左阿冰個視像,,,,唔錯啊,,,女鬼look,,,睇到好眼訓嫁喎,,,,唔知點解,,,,