| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 9 日 星期日  |
| ,,,,,,,,, |
分類: 未分類 |
朋友仔 - Twins
最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
REPEAT◎
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
|
2005 年 10 月 5 日 星期三  |
| 今日,,,,樣衰-0- |
分類: 未分類 |
其實今日都無咩野,,,,,
好慘,,,,差d搵唔到人同我轉去個個english room,,,,
無人肯同我轉啊,,,,我逢星期三放學都唔得,,,,要辯論,,,好慘
後尾18好好人同我轉左,,,我變左午息,,,幾好
中史堂好無奈,,,無拿拿俾miss lee問我問題,,,仲要係無聊到極點既問題
今日星期幾啊-0-
我差d就講左星期四,,,,,仲要問埋英文
好樣衰呀,,,食飯個時
歷史性好似唔係第1次攞錯飯
今日第1次囉
仲要係37,,,,,好樣爆呀
係都唔好係佢啦
佢食完仲要黎恐嚇我
話唔會放過我喎
大佬,,,,我想死呀
佢仲要我幫佢抄咩我要站起來,,,,
咁我梗係唔抄啦
傻既咩- -
諗到就樣爆左,,,,
我都知係我個啦個一刻
不過唔係好信,,,,因為我都記得我睇到我係c既
但係我睇番個盒係b喎
我都唔想
我睇左4本hunter,,,,,,, 我睇我好快嫁,,,,今日睇左4本啦,,,1-4,,,,
睇完就變左啦
我未睇之前,,,,係鍾意古勒比加嫁,,,,
睇完變左基路亞同埋小岡
我都唔知喎,,,,,鍾意埋基路亞呀呢d,,,是鬼爛但,,,=w= |
2005 年 10 月 3 日 星期一  |
| e∼- - |
分類: 未分類 |
點解第1000個唔留言嫁,,,,
邊個係第1000個呀,,,
要記得呢個歷史性時刻啊,,,,
番個言咋嗎,,,,好快嫁咋
咁都唔留嫁,,,,-0- |
2005 年 10 月 2 日 星期日  |
| yaya,,,,,,, |
分類: 未分類 |
就到1000個啦,,,,,好開心,,,
邊個係第1000個既留言啦,,,要紀念呢個歷史性既時刻
不過無獎嫁,,,,係獎都獎我先啦,,,係咪,,,=w= |
| 好無聊啊,,,,,,,, |
分類: 未分類 |
e∼今日打日記,,,,,係係係,,,,最衰都係阿冰,話要睇喎,我咁好人,咪打囉
去左馬鞍山攞個個xxxxx獎啦...
我10點鐘俾阿媽叫醒左,勁眼訓啊,尋晚同樹根傾到2點,訓左一陣咋,幾慘-0-
原本係唔肯起嫁,點知佢咁絕,"色"左我部冷氣,焗死左我,又無開門喎
所以被逼起身,,,,,起身早餐就係我十幾年無食既...
出前一丁公仔麵...好食喎,,,太耐無食
根住搞掂好哂,又好似未夠鐘出門口,d人實遲到,,,,,-v-
點知我阿媽又要叫我出喎,,,,咁咪出囉
好明顯早左好多啦一定,,,先得3個人到左...
成班都未黎,,,,之後到齊,咁9同埋16有野做
所以得地行住先啦,d鋪都未開,點行...=口=
唔知點解又行左好耐咁,,,跟住d人去買包食
之後9同16都黎左囉,,,,搭車去啦and then就係
好快到左,個台靚得佢啊,,,,掂到爆
有旋轉木馬,,我想坐啊,,,真嫁,好耐無坐過>^<
之後去食野,,,去左大快活,,,其他勁多人,,,我叫個個肉醬意粉oo地,,,
我等左勁耐,勁想打佢,邊有可能俾左後面個個先都唔俾我,好彩阿pooh出聲,佢先俾我咋
食食下,阿36同埋39出現左啦,,,,,
之後攞獎唔講,好樣衰,做咩要人著校服
攞完之後,走啦嗎好似,我發覺個商場好易蕩失路,因為行錯左好多次
之後少左幾個人上車,消失左,,,-*-
佢地個個聽mp3,,,唔應該,,,我個部壞左,,,我而家儲緊錢買,,,無得聽
返到去藍田,又行啦喎,去到扭蛋,,,扭咗勁耐...
我居然會扭到隻藍色既,,,,叫dororo啊原來,,,最衰都係39,佢連住抽就無事嫁啦
我就會抽到唔係咩,,,,總之好過呢隻-)-
跟住返去個陣係勁白痴既,,,,傻左,,,,
我個隻條鏈成日斷左既,,,,搞錯,,,換完都係咁,,,有問題啦隻野
睇左阿冰個視像,,,,唔錯啊,,,女鬼look,,,睇到好眼訓嫁喎,,,,唔知點解,,,, |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »
|