| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 27 日 星期日  |
| 我寫日記啦終於>v<'' |
分類: 未分類 |
拿,,,我終於寫日記啦,,,我十年無寫啦真係
費事比"人"話我咁耐都唔寫,,,日日都上去睇,,,淨係睇到"便服日(開心爆了)",,,背埋tim啦呀嗎= =''
今日唔得閒嫁其實,,,不過食完d勁難食既飯,,,所以做唔到hw,,,所以就寫啦
好眼訓而家仲...- -''
晨早溜溜,,,10點鐘!去到唔知邊度囉,,,我最先去到仲要一丁人都無,,,係咪路呀
跟住打d人既手提,,,比人cut囉又,,,我好記得佢問"搵.邊.個.呀"
講完之後...就話唔係度呀...cut左我...次次打去都比人cut
根住後樹根黎左,,,36同39都係啦
四丁友坐左係樓下,,,好無聊,,,都唔知做咩既-口-''
之後打電話咋嗎,,,講丁字有咩問題啊而家,,,駛唔駛下下話住哂呀,,,唔比人講咩而家
十年後,,,終於黎到啦,,,個位人士
哇,,,有5丁友啦咁就,,,係咪多=v=
5丁友去打單車,,,真係打咩鬼野
打打下,,,個位人士仆左兩次
第2次真係無奈,,,個個"弟弟"係咪嫁,,,咁都撞到埋黎,,,唔識踩就唔好踩嗎,,,撞到人啦,,,係咪衰先
搞到好似重傷咁,,,真係慘
勁曬,,,曬到我頭暈,,,根住又唔知做咩
好似想仆又唔仆咁,,,仆左一半囉
都唔知做咩,,,我隻腳係傷左嫁,,,知唔知
根住唔知d變態人係度做咩囉
36同39個d呀,,,做咩鬼呀,,,唔駛扮演幾次嫁喎,,,好好睇咩而家
之後我對部單車完全係放棄,,,好累我想講,,,唔想踩,,,
但係原來推都好辛苦,,,都好累
d人話咩就我speed呀而家,,,咁都叫係就我,,,應該慢多十倍啦呀嗎
之後去左吉野家,,,唉,,,有事,,,食左我25蚊啦又,,,無錢啦
無拿拿飛左去豬肉屋企,,,哇,,,都唔知做咩
勁多碟囉佢,,,套套都勁野,,,勁好睇
去番屋企訓覺,,,好累呀今日
訓醒我隻腳勁痛,,,咩事
我要做hw啦
maths唔識做
點算,,,,,,><
|
2005 年 11 月 11 日 星期五  |
| 便服日,,,(開心爆了) |
分類: 未分類 |
今日係便服日啊,,,好開心咁- -''
一朝早起身己經勁眼昏,,,好似無訓過咁,,,太興奮囉可能
跟住搞左勁耐咁,,,梳頭梳到俾阿媽鬧,,,話我梳咁耐喎
之後揹住個"藏屍袋"返學了,,,
好重啊,,,揹到死下死下咁
去到地鐵站,,,見到14,19,25喎,,,
之後去到新都,,,就散了,,,
我都仲要等人喎,,,我己經遲左嫁啦,,,仲要我等
十年後等到了,,,變左化石= =''
返到去,,,,好熱啊,,,點解我個位會曬到咩咁嫁,,,
喝住勁熱啦,,,又要人收功課,,,,
i.s堂又要人做作業,,,邊度識喎,,,又要比太陽曬住,,,又唔開冷氣
epa開左冷氣,,,好涼,,,
中史堂啊,,,又唔記得帶file,,,我咩科file都唔記得嫁,,,我連續兩次無帶中史,,,
兩次啦,,,又黎多個200字
小息得個7粒字,,,好似好長咁,,,但係又過得好快,,,係咁係度影相,,,
quiz都無咩溫過,,,
去到英文堂,,,quiz我梗係識啦,,,但係我又覺得涷,,,好羨慕周倩件杉,,,係長袖!
食飯,,,好難食,,,仲要好少野食,,,我餓左成日,,,俾d咁好既野食我
午息,,,去左打鼓,,,夾住個鼓好累啊
都唔知打緊咩咁,,,我星期二再打我又唔記得,,,
就要表演啦,,,好煩啊,,,表咩演,,,咁樣衰,,,
仲要係東港城,,,唔好再近d
要黎睇囉,,,20號啊,,,一定要黎囉,,,下午唔知幾多點,,,多d人睇先好
then係中文堂,,,第一次老師問我有冇罰抄,,,我唔記得左比佢今日居然,,,
搵左勁耐,,,幾驚唔見左,,,
點知佢check個個主旨既時候,,,我居然會做錯左
我做左燈火欄柵處,,,係咪勁,,,
好彩唔駛罰咋今次,,,如果唔係我就88了
我點解會咁樣衰做錯,,,-口-''
後尾放學去左做h.e d野,,,,搞左勁耐,,,好難整啊
印極都印唔到,,,咩野黎嫁
之後落左去朗誦,,,比人搶左個地盤,,,咩事啊而家
book左房嫁我地,,,之後趕走了個d人
一聽到係miss li book就勁驚,,,miss li咁大威力的原來
點知miss li今日話要去睇醫生,,,唔駛讀喎,,,
落左去等choir個d,,,等等下又影相,,,
拿,,,要作本青荵歲月,,,個封面要用個張相,,,女人記得啦,,,
影影影下,,,,d人就放啦,,,時間過得真係快
又去左食野,,,m記
有人請,,,好開心,,,多謝哂女人@@
食到不開心,,,之後,,,無野了,,,
去啦跟住就,,,
後尾loman sd哂d相黎,,,勁多,,,我一張都無del過,,,睇哂tim啊
拿,,,魏婉整個d wallpaper勁靚囉,,,我地d樣係哂度,,,
好似明星咁喎,,,d fans幫佢地整呢,,,
應該整多d啦,,,又唔sd埋d相俾我
|
2005 年 11 月 7 日 星期一  |
| 勁爆囉,,, |
分類: 未分類 |
成個幾禮拜無打過日記,,,好似少左人上,,,拿,,,唔好唔上!!!
今日得閒,,,所以就打啦,,,- -''
下,,,其實都好似無咩野,,,
個test考得勁差,,,科科都唔ok,,,好低分
我兩科fail左啦己經,,,個maths同i.s英文
都唔知點死,,,我兩份都差兩分,,,咩天理啊而家
成日都係咁,,,玩死我,,,-口-
搞到我今日i.s堂死左咁,,,睇到份野得個6分,,,好樣衰
成組都3仲要咁高分,,,死人40仲要話佢都高分過我,,,想殺左佢
唉,,,6分咋,,,拉低哂我d增潤課程,,,本身已經好低,,,唉
總弋今次test好差,,,而家最驚中文,,,驚唔合格
miss lee講到我地考得好差,,,都唔知考成點,,,我成廿分都錯左,,,死梗
哇,,,講個個三國演義講得勁好囉我,,,勁緊張,,,
初初見到個個人,,,勁驚,,,唔知咩事,,,要同佢傾傾喎,,,點知佢講野勁搞笑,,,
佢居然話會問勁多問題,,,我全部都唔知點答,,,我睇到一至六章咋喎
佢問我邊個係主角,,,我咪話劉備囉,,,佢問我點解,,,我點知啊
我咪話佢係大佬囉,,,佢話我d用詞咁咩,,,
哇,,,咁你想我點答,,,我唔識啊嗎,,,- -
根住後尾勁驚,,,見到d人開始黎
之後勁快落左下面,,,唔駛我答,,,勁好
因為我唔識,,,所以死都唔番上去,,,
之後一路企到完,,,好累喎,,,企左n耐
上到去仲要播歌,,,跟住首歌好聽爆,,,
好有氣氛囉我覺得,,,
我講支持咋嗎,,,成班唔駛咩嫁喎
咁係支持啊嗎,,,
之後講d人名講到唔知點咁
因為唔好意思講出口,,,
嗯,,,就是這樣了^^ |
2005 年 10 月 29 日 星期六  |
| 無咩野,,, |
分類: 未分類 |
| 純真傳說 |
| 作曲:曹雪芬/韋懋騰 主唱:古巨基 填詞:林夕 |
畫公仔 雙眼外只得兩臂
有人說很歡喜 連我也歡喜
換新衫 不理會怎麼叫美
我們已很歡喜
*童年愉快因太易叫好
期求的多麼簡單自能做到
數指甲也當嗜好
得一個蠟燭加蛋糕 已想起舞
人大了沒有快樂隨手到*
我願我年年都似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天
只是我們純真夢中化煙
不快樂 只因充實知識 在成長裡漸變
畫公仔 雙眼外只得兩臂
有人說很歡喜 誰說了不起
換新衫 不過為基本美
太難帶出驚喜
REPEAT*
我願我年年都似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天
只是我們大了要挑戰
憑那蓋掩如何赴戰
只得打爆機 主角那管幾多歲
唯有那個性沒有變
贏是娛樂大概少不免
不似我似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天
只是我們純真夢中化煙
不快樂 只因充實知識 在成長裡銳變
只盼望一生不用太深 願純真永未變 |
|
2005 年 10 月 26 日 星期三  |
| 白痴了,,, |
分類: 未分類 |
ya,,,今日打日記啦,,,因為終於得閒了,,,-v-
其實都好似無咩特別咁,,,
今日又有i.s堂,,,唔明佢講咩tim今次
無咩聽過書咁,,,成堂係度唔知諗咩咁
咁就唔明啦,,,是但了
唔知點解鍾意望住41個i.s file既個個名度既,,,笑哈哈!!!!
好勁嫁,,,個笑哈哈己經變成左背景圖案,,,望住就會好開心
但係都係呆呆下咁,,,直至個個咩啊,,,個個有d氣球係個野度既野
傳到過黎,,,無拿拿41叫我拉喎,,,原來好臭嫁
又勁唔乾淨,,,,個膠袋好似十年都唔換一次咁- -''
拉完隻手好似臭左,,,
仲有中文堂勁搞笑,,,估唔到佢會講朝早d野,,,
個個踏前一步講早晨,,,嘔死了,,,唔駛講埋出黎喎
女人勁搞笑啦,,,話miss lee個樣咁恐怖,,,咁佢都講到,,,勁呢 @@''
我maths個個咩小測,,,唔合格啊,,,點會咁嫁,,,得16分咋,,,
差唔多啦嗎,,,差4分咋嗎,,,我都係唔記得因式分解咋嗎,,,
咁樣就唔合格,,,又要重測= = |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 29 | »
|