amywy
暱稱: Amy姐
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了XANGA!*
BIRTHDAY*!
下雨天!*
SCHOOL DAY*
俾魏婉婷小姐TAG左*
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 8113
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天


我寫日記啦終於>v<'' 分類: 未分類

拿,,,我終於寫日記啦,,,我十年無寫啦真係

費事比"人"話我咁耐都唔寫,,,日日都上去睇,,,淨係睇到"便服日(開心爆了)",,,背埋tim啦呀嗎= =''

今日唔得閒嫁其實,,,不過食完d勁難食既飯,,,所以做唔到hw,,,所以就寫啦

好眼訓而家仲...- -''

晨早溜溜,,,10點鐘!去到唔知邊度囉,,,我最先去到仲要一丁人都無,,,係咪路呀

跟住打d人既手提,,,比人cut囉又,,,我好記得佢問"搵.邊.個.呀"

講完之後...就話唔係度呀...cut左我...次次打去都比人cut

根住後樹根黎左,,,36同39都係啦

四丁友坐左係樓下,,,好無聊,,,都唔知做咩既-口-''

之後打電話咋嗎,,,講丁字有咩問題啊而家,,,駛唔駛下下話住哂呀,,,唔比人講咩而家

十年後,,,終於黎到啦,,,個位人士

哇,,,有5丁友啦咁就,,,係咪多=v=

5丁友去打單車,,,真係打咩鬼野

打打下,,,個位人士仆左兩次

第2次真係無奈,,,個個"弟弟"係咪嫁,,,咁都撞到埋黎,,,唔識踩就唔好踩嗎,,,撞到人啦,,,係咪衰先

搞到好似重傷咁,,,真係慘

勁曬,,,曬到我頭暈,,,根住又唔知做咩

好似想仆又唔仆咁,,,仆左一半囉

都唔知做咩,,,我隻腳係傷左嫁,,,知唔知

根住唔知d變態人係度做咩囉

36同39個d呀,,,做咩鬼呀,,,唔駛扮演幾次嫁喎,,,好好睇咩而家

之後我對部單車完全係放棄,,,好累我想講,,,唔想踩,,,

但係原來推都好辛苦,,,都好累

d人話咩就我speed呀而家,,,咁都叫係就我,,,應該慢多十倍啦呀嗎

之後去左吉野家,,,唉,,,有事,,,食左我25蚊啦又,,,無錢啦

無拿拿飛左去豬肉屋企,,,哇,,,都唔知做咩

勁多碟囉佢,,,套套都勁野,,,勁好睇

去番屋企訓覺,,,好累呀今日

訓醒我隻腳勁痛,,,咩事

我要做hw啦

maths唔識做

點算,,,,,,><



2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


便服日,,,(開心爆了) 分類: 未分類

今日係便服日啊,,,好開心咁- -''

一朝早起身己經勁眼昏,,,好似無訓過咁,,,太興奮囉可能

跟住搞左勁耐咁,,,梳頭梳到俾阿媽鬧,,,話我梳咁耐喎

之後揹住個"藏屍袋"返學了,,,

好重啊,,,揹到死下死下咁

去到地鐵站,,,見到14,19,25喎,,,

之後去到新都,,,就散了,,,

我都仲要等人喎,,,我己經遲左嫁啦,,,仲要我等

十年後等到了,,,變左化石= =''

返到去,,,,好熱啊,,,點解我個位會曬到咩咁嫁,,,

喝住勁熱啦,,,又要人收功課,,,,

i.s堂又要人做作業,,,邊度識喎,,,又要比太陽曬住,,,又唔開冷氣

epa開左冷氣,,,好涼,,,

中史堂啊,,,又唔記得帶file,,,我咩科file都唔記得嫁,,,我連續兩次無帶中史,,,

兩次啦,,,又黎多個200字

小息得個7粒字,,,好似好長咁,,,但係又過得好快,,,係咁係度影相,,,

quiz都無咩溫過,,,

去到英文堂,,,quiz我梗係識啦,,,但係我又覺得涷,,,好羨慕周倩件杉,,,係長袖!

食飯,,,好難食,,,仲要好少野食,,,我餓左成日,,,俾d咁好既野食我

午息,,,去左打鼓,,,夾住個鼓好累啊

都唔知打緊咩咁,,,我星期二再打我又唔記得,,,

就要表演啦,,,好煩啊,,,表咩演,,,咁樣衰,,,

仲要係東港城,,,唔好再近d

要黎睇囉,,,20號啊,,,一定要黎囉,,,下午唔知幾多點,,,多d人睇先好

then係中文堂,,,第一次老師問我有冇罰抄,,,我唔記得左比佢今日居然,,,

搵左勁耐,,,幾驚唔見左,,,

點知佢check個個主旨既時候,,,我居然會做錯左

我做左燈火欄柵處,,,係咪勁,,,

好彩唔駛罰咋今次,,,如果唔係我就88了

我點解會咁樣衰做錯,,,-口-''

後尾放學去左做h.e d野,,,,搞左勁耐,,,好難整啊

印極都印唔到,,,咩野黎嫁

之後落左去朗誦,,,比人搶左個地盤,,,咩事啊而家

book左房嫁我地,,,之後趕走了個d人

一聽到係miss li book就勁驚,,,miss li咁大威力的原來

點知miss li今日話要去睇醫生,,,唔駛讀喎,,,

落左去等choir個d,,,等等下又影相,,,

拿,,,要作本青荵歲月,,,個封面要用個張相,,,女人記得啦,,,

影影影下,,,,d人就放啦,,,時間過得真係快

又去左食野,,,m記

有人請,,,好開心,,,多謝哂女人@@

食到不開心,,,之後,,,無野了,,,

去啦跟住就,,,

後尾loman sd哂d相黎,,,勁多,,,我一張都無del過,,,睇哂tim啊

拿,,,魏婉整個d wallpaper勁靚囉,,,我地d樣係哂度,,,

好似明星咁喎,,,d fans幫佢地整呢,,,

應該整多d啦,,,又唔sd埋d相俾我

 

 



2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天


勁爆囉,,, 分類: 未分類

成個幾禮拜無打過日記,,,好似少左人上,,,拿,,,唔好唔上!!!

今日得閒,,,所以就打啦,,,- -''

下,,,其實都好似無咩野,,,

個test考得勁差,,,科科都唔ok,,,好低分

我兩科fail左啦己經,,,個maths同i.s英文

都唔知點死,,,我兩份都差兩分,,,咩天理啊而家

成日都係咁,,,玩死我,,,-口-

搞到我今日i.s堂死左咁,,,睇到份野得個6分,,,好樣衰

成組都3仲要咁高分,,,死人40仲要話佢都高分過我,,,想殺左佢

唉,,,6分咋,,,拉低哂我d增潤課程,,,本身已經好低,,,唉

總弋今次test好差,,,而家最驚中文,,,驚唔合格

miss lee講到我地考得好差,,,都唔知考成點,,,我成廿分都錯左,,,死梗

哇,,,講個個三國演義講得勁好囉我,,,勁緊張,,,

初初見到個個人,,,勁驚,,,唔知咩事,,,要同佢傾傾喎,,,點知佢講野勁搞笑,,,

佢居然話會問勁多問題,,,我全部都唔知點答,,,我睇到一至六章咋喎

佢問我邊個係主角,,,我咪話劉備囉,,,佢問我點解,,,我點知啊

我咪話佢係大佬囉,,,佢話我d用詞咁咩,,,

哇,,,咁你想我點答,,,我唔識啊嗎,,,- -

根住後尾勁驚,,,見到d人開始黎

之後勁快落左下面,,,唔駛我答,,,勁好

因為我唔識,,,所以死都唔番上去,,,

之後一路企到完,,,好累喎,,,企左n耐

上到去仲要播歌,,,跟住首歌好聽爆,,,

好有氣氛囉我覺得,,,

我講支持咋嗎,,,成班唔駛咩嫁喎

咁係支持啊嗎,,,

之後講d人名講到唔知點咁

因為唔好意思講出口,,,

嗯,,,就是這樣了^^



2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


無咩野,,, 分類: 未分類
純真傳說
作曲:曹雪芬/韋懋騰    主唱:古巨基     填詞:林夕
畫公仔 雙眼外只得兩臂
有人說很歡喜 連我也歡喜
換新衫 不理會怎麼叫美
我們已很歡喜

童年愉快因太易叫好
 期求的多麼簡單自能做到
 數指甲也當嗜好
 得一個蠟燭加蛋糕 已想起舞
 人大了沒有快樂隨手到


我願我年年都似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天
只是我們純真夢中化煙
不快樂 只因充實知識 在成長裡漸變

畫公仔 雙眼外只得兩臂
有人說很歡喜 誰說了不起
換新衫 不過為基本美
太難帶出驚喜

REPEAT

我願我年年都似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天
只是我們大了要挑戰
憑那蓋掩如何赴戰


只得打爆機 主角那管幾多歲
唯有那個性沒有變
贏是娛樂大概少不免

不似我似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天
只是我們純真夢中化煙
不快樂 只因充實知識 在成長裡銳變
只盼望一生不用太深 願純真永未變

 



2005 年 10 月 26 日  星期三   晴天


白痴了,,, 分類: 未分類

ya,,,今日打日記啦,,,因為終於得閒了,,,-v-

其實都好似無咩特別咁,,,

今日又有i.s堂,,,唔明佢講咩tim今次

無咩聽過書咁,,,成堂係度唔知諗咩咁

咁就唔明啦,,,是但了

唔知點解鍾意望住41個i.s file既個個名度既,,,笑哈哈!!!!

好勁嫁,,,個笑哈哈己經變成左背景圖案,,,望住就會好開心

但係都係呆呆下咁,,,直至個個咩啊,,,個個有d氣球係個野度既野

傳到過黎,,,無拿拿41叫我拉喎,,,原來好臭嫁

又勁唔乾淨,,,,個膠袋好似十年都唔換一次咁- -''

拉完隻手好似臭左,,,

仲有中文堂勁搞笑,,,估唔到佢會講朝早d野,,,

個個踏前一步講早晨,,,嘔死了,,,唔駛講埋出黎喎

女人勁搞笑啦,,,話miss lee個樣咁恐怖,,,咁佢都講到,,,勁呢 @@''

我maths個個咩小測,,,唔合格啊,,,點會咁嫁,,,得16分咋,,,

差唔多啦嗎,,,差4分咋嗎,,,我都係唔記得因式分解咋嗎,,,

咁樣就唔合格,,,又要重測= =