YEE******書展之旅
今日係書展*終於有野做>V<
所以又打番日記*而家係02:02*
好精神!*岩岩做完MATHS網上的野*做到錯哂*D指標係創新低!
算啦*做完功課咪得囉*而家正在欣賞超舊的加旋-V-
超支力的一天*不過實在太充實啦今日過得!*
1點幾去調景嶺拎書*
居然在地鐵中見到*波波
THEN*係我遲到啦*得未呀*陳BB
拎左外套俾你又唔著*白攞*想打爆你
成班遲哂*等左廿年
好啦*去LU*
係超HOT!*超多PEOPLE!*
好迫-^-行到唔知咩咁
買左愛麗絲啦!!!!!!!!!!!!!!!!
買左啦!!!!!!!!!!!!!!超超超超超開心的*V*
100蚊5本*太好了的價錢*
仲諗住漫畫展先買*
原來書展係有得買*
不過失望的是居然無哂張POSTER*T^T
派哂了*佢俾左成幾十張小新俾我*
好感謝各位幫助過我攞袋*問POSTER的同學*
我*實在太感動了*
因為攞到個袋啦!*雖然係無ALICE*
但係個細袋係失敗了*
THEN*THEN*THEN*
行行行*各位都超支力行到*
但係各位都係仍然都努力不懈繼續行= =
行到好似成6點幾先走*
仲要尋人*
仲要我手提無埋電*
仲要俾人搶左個袋黎用*
仲要無野食*
仲要...-V-
無咩仲要*
估唔到孫同學係咁熱愛睇書*
可以買到銀包得番30蚊*
仲要落唔到MTR*
結果一起DINNER*
DINNER*在KFC渡過*
無人肯食野*浪費左2件大大大雞同埋嘔心的布甸*
食到成9點幾*
成班係度HEA*GAME!*
我連罰都睇唔到*
走左了*不過睇黎之後罰的都好精彩*
返到家*終於可以飲水!
我做完中史作業啦*好野
尋晚做到2點半都做唔完*淨係幾頁*諗住個半鐘得嫁*
點知唔得*
哈哈哈*今日好開心*
因為第三年去書展*
陪我的人不同哂*
但係比前兩年去更更更更開心!*
YO*
期待動漫節!*0*
不過唔知去唔去到*T_T
好好好好想想想想買ALICE既野!!
P.S*
岩岩睇加旋時發現*
原來加旋個主人個配音*
好似係神鵰*楊過的配音*
岩岩佢叫出黎個下係好似*
希望日後尚有更多野做*更多野玩*更多開心*更多難忘*更洗得少錢*唔該*
|