MaR** Gar++eT∼貓貓
ancal3326
暱稱: 貓貓MARGARET
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-01-01
2008-12-30
2008-12-24
∼∼針針∼∼∼
訓吾著~
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 693
站內搜尋
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


訓吾著~ 分類: 未分類
係呢個MOMENT~~
我訓吾著~~
點解?
今晚~吾係~應該係昨晚~我同我D同學去聚會~
去左友誼坊~~例牌都去戈到~
咁我叫左胡"八寶茶"飲~!!
就係呢胡野~~~
我兩點半返到黎~]
即係沖涼~
三點訓~~~
但係~~~就係呢胡野~~~~
搞到我係張床到~~滾黎滾去~~`
兩個鍾半~
我眼光光咁~~!!~
咪出廳到攞住部NOTEBOOK~~
上下網~`
順道打篇BLOG咁囉~~~
 
下次真次係,,係訓前吾好飲八寶茶~~~乜茶都係吾好飲~~~
免得失眠呢~~~~~
好想訓呀~
但而加精神到媽都吾認得呀~~~!!!OH~MY GOD
搵人打暈我LA~!!!!


2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


提前滴∼畢業∼∼影相∼∼ 分類: 未分類

 

十二月六日∼

IMG_4977

呢日喺科大。。大四∼滴‵∼影畢業相∼日子=.=""

大家不要以為禾畢業了哦‵~!

其實只係學校為左就一班國內生~而提早左影畢業相~!!怕佢地到時會返左上去喎∼所以提早囉

咁呢一日∼禾地要老早∼咁過到去科大∼正校戈邊∼!!!點解禾要用老早∼黎形容早∼

因為禾返工刀無矛咁早要去返到∼!!!!

戈朝∼八點半要過到去戈邊∼!!話咩要採排∼個採排只不過花了∼十五分鍾而已!!!

之後禾地成班就話去∼飲茶啦∼因為巧多人刀未食早餐哦∼∼∼禾地去左海景皇廷∼

IMGP3956 IMGP3959

戈到D野刀幾好食∼

只係禾個肚+胃∼吾爭氣∼!!!禾食得好少咋∼><

之後禾地就返去等到正式影集體相喇‵∼

係等呢段時間∼禾地就開始瘋狂咁去影相∼

巧巧玩,巧開心哦∼

AFTER 呢個正式影畢業相之後∼因為我耐矛著高跟鞋關係∼

我滴腳‵已經好累好痛喇∼

發生左D事哦∼

就係我∼仆街了!!!

典解我會仆街了∼

因為男生們貪玩∼!!我地梯級到影相∼。他們推一推我∼

在我滴腳∼又痛又累。。完全無晒反應之下∼我整個人仆街了!!!

就係咁∼我的右腳就係咁∼咬柴了‵∼∼痛痛哦∼

之後∼又話去威記影∼步行過去期間∼超痛哦∼腳板底∼!!!!

基本上∼都不願過去‵但是為了開心∼難得一次哦∼

因為下一次真的要畢業了∼∼是一年之後的事囉∼

所以忍著痛都去了∼但是真的好痛好痛∼∼腳板底

我沒有立刻去看E生∼因為我根本不知道是仆街仆到痛∼定耐無著高跟鞋痛∼

所以隔了兩三天∼才知道‵仆街戈到都痛喎∼

走去睇跌打囉∼個E師話我發炎喇∼佢好簡單咁整兩整∼膚左制藥∼第二朝矛事囉∼∼∼

HEHE∼

影畢業相戈日∼泥了四個朋友∼

∼有∼C姐BABY,小顏BABY∼

IMGP3963 IMGP3962

阿亨&JENJEN∼∼!謝謝哦∼

IMGP3991

 

 

好多謝好感激∼你們滴出席∼∼∼

希望我正式畢業當天∼能夠∼多D朋友出現哦∼

最重要戈日∼我一定要我FAMILY出席哦∼

BABA∼ MAMA∼一定要出現∼典解!?因為高中戈年畢業我無叫到佢地黎。。

所以我大學畢業一定要來哦∼∼∼謝謝!!!哦∼

 

 

 

 



2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


2008-11-26 分類: 未分類

今日去第二次INTERVIEW~~~

不過~好似...ER~~~好似講到我一邊讀書,一邊做佢戈到`

驚我應付吾到~!!我吾會嫁~=.=""

其實大家就大家之麻~~係咪?!?!

唉~~~~~~

順其自然啦~~~~

係你GE係你GE..吾係就吾係~~!!!!

吾得咪慢慢搵囉~~~

ER~~~~悶係悶D ,,不過順其自然啦~~HAHAHA~~

希望得啦~...起碼~有野做~吾洗悶~有錢洗先啦~~~HAHHAH

 



2008-11-26 分類: 未分類

一陣去SECOND INTERVIEW~~~

吾知會點呢~~~

順其自然啦~

加油哦~~~~



2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


2008-11-17 分類: 未分類

剛剛係泰國回來兩天~

係泰國GE心情~剛走去~

但在另一邊~這個心情又回來~

乜野心情~

咪吾開心囉~

睇左一個朋友GE XANGA~

看見.朋友GE發洩~只作了些個人感受`

只想~她的他~能夠看完~知道咁樣做~會令她辛苦~

而吾係話他~~~

結果~比人炸返轉頭~~!!!

算啦~我道歉~!!!

FINE~

我都預左兩個好朋友~起埋左一齊~

點都係預左無左另一方!!

以前已經試過~!!

 

 

我吾會再咁多事~睇到都吾出聲~!吾作評論~

吾再理人地D野咁多~

我理都未理好自己GE野~

 

 

只希望他們能夠`快快樂樂~!!