十二月六日∼

呢日喺科大。。大四∼滴‵∼影畢業相∼日子=.=""
大家不要以為禾畢業了哦‵~!
其實只係學校為左就一班國內生~而提早左影畢業相~!!怕佢地到時會返左上去喎∼所以提早囉
咁呢一日∼禾地要老早∼咁過到去科大∼正校戈邊∼!!!點解禾要用老早∼黎形容早∼
因為禾返工刀無矛咁早要去返到∼!!!!
戈朝∼八點半要過到去戈邊∼!!話咩要採排∼個採排只不過花了∼十五分鍾而已!!!
之後禾地成班就話去∼飲茶啦∼因為巧多人刀未食早餐哦∼∼∼禾地去左海景皇廷∼

戈到D野刀幾好食∼
只係禾個肚+胃∼吾爭氣∼!!!禾食得好少咋∼><
之後禾地就返去等到正式影集體相喇‵∼
係等呢段時間∼禾地就開始瘋狂咁去影相∼
巧巧玩,巧開心哦∼
AFTER 呢個正式影畢業相之後∼因為我耐矛著高跟鞋關係∼
我滴腳‵已經好累好痛喇∼
發生左D事哦∼
就係我∼仆街了!!!
典解我會仆街了∼
因為男生們貪玩∼!!我地梯級到影相∼。他們推一推我∼
在我滴腳∼又痛又累。。完全無晒反應之下∼我整個人仆街了!!!
就係咁∼我的右腳就係咁∼咬柴了‵∼∼痛痛哦∼
之後∼又話去威記影∼步行過去期間∼超痛哦∼腳板底∼!!!!
基本上∼都不願過去‵但是為了開心∼難得一次哦∼
因為下一次真的要畢業了∼∼是一年之後的事囉∼
所以忍著痛都去了∼但是真的好痛好痛∼∼腳板底
我沒有立刻去看E生∼因為我根本不知道是仆街仆到痛∼定耐無著高跟鞋痛∼
所以隔了兩三天∼才知道‵仆街戈到都痛喎∼
走去睇跌打囉∼個E師話我發炎喇∼佢好簡單咁整兩整∼膚左制藥∼第二朝矛事囉∼∼∼
HEHE∼
影畢業相戈日∼泥了四個朋友∼
∼有∼C姐BABY,小顏BABY∼

阿亨&JENJEN∼∼!謝謝哦∼

好多謝好感激∼你們滴出席∼∼∼
希望我正式畢業當天∼能夠∼多D朋友出現哦∼
最重要戈日∼我一定要我FAMILY出席哦∼
BABA∼ MAMA∼一定要出現∼典解!?因為高中戈年畢業我無叫到佢地黎。。
所以我大學畢業一定要來哦∼∼∼謝謝!!!哦∼
|