MaR** Gar++eT∼貓貓
ancal3326
暱稱: 貓貓MARGARET
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-01-01
2008-12-30
2008-12-24
∼∼針針∼∼∼
訓吾著~
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 695
站內搜尋
2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


2008-10-22 分類: 未分類
之前講過~
我是一個怎樣GE人!?
認識我GE朋友們~~~
都會認為我係一個好堅強~粗聲粗氣~癲癲地~甚至乎都係一個幾惡GE人~(當我嬲起上黎戈陣~)
好多時講左D吾應該講GE野~~令到身邊GE朋友仔~吾開心~~(我向所有比我無意中傷害過朋友道歉~對吾住呀~~!!希望你地原諒我=~~)
我亦好多時做左D吾應該做GE野~~令到身邊朋友仔~難過~吾知點算~~(亦在此,道歉~~)
令到好多人誤會~我係一個吾好GE女....乜都吾好~!!
我只係想做D野~~~但又過於急功近利~~~我只係想快D完成佢~`快D做好佢~~`
可能做得興興地~~又會發脾氣~`個人會好急燥~~
SO可能言語上~可能會傷到你們~
我會改善下我GE無心之失∼∼
 


2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


十月八號~暈暈~訓..又病左~~!!!! 分類: 未分類

琴日病左~

訓左成日~

朝早~十點起身去~驗車`戈陣都覺得自己怪怪地~無咩精神咁~

驗完~買早餐返屋企~食~~~睇下報紙~睇下TV

老友~食完早餐~佢又訓過~佢訓到一點到~佢起身~整理下佢個樣佢個身~~戈段期間~我係廳戈到張椅到訓著左~~~~

當老友~~~夠鍾返工~~佢同我講佢返工戈陣~~醒一醒~~~

跟住~~我好累好累咁~返左去房訓~~~

係咁訓~~有種好重GE感覺~,,吾想旭~~

有個FD打幾次黎~我都話仲訓緊~~~~另外一個FD想叫我陪佢去威記買野比佢老友~~~

我初初有應承嫁~不過~個FD見我咁累~就搵左第二個FD陪佢~~~

到左夜晚八點幾~個FD打黎問我,,訓醒未~話同我去食野~~我話~未~初頭以為好晏~咪話吾洗~之後我睇返個錶原來八點幾~

咪即刻打返比個FD,,叫佢陪我食野囉~~~

我想食小炒嫁~但係想去戈兩間都無開~~~~SO~~~去左金隆~~~但無乜胃口呀~!!!SO 浪費左個面~

之後,,我個FD話我咁樣好吾掂~~~

咪比佢捉左去~睇E生~~~吾係鏡湖亦吾係山頂~~~

係D 廿四小時醫療診所`~~~~

E生話我有D 發燒~~~

要吊針~~~~!!!!!咁會好D 同埋有返胃口會好D~~~

SO咁樣又去左吊針~~~

今次吊針~吉戈陣無上次咁驚,咁想喊~~但係第一支藥~~搞到我隻手好痛~好痳~~~~

吊完第二支~~都成十二點咁制~~~

因為之前無乜點食野~

個FD又陪我去食D粥~同面~(只係我食咋~~個FD陪我`)

多謝呢個FD 陪左我一晚

 



START BLOG IN QOOZA~~~ 分類: 未分類

開左呢個QOOZA咁耐~~~

我都未有野放上去~~~

今日見得閒就打篇BLOG~~~啦~~~

其實我都有兩個BLOG嫁喇~~~

兩個BLOG D 野幾乎一樣~~~SO~~

我怕我都會係一樣咁樣對待呢個BLOG~

我GE MAIN BLOG係MSN ,,SECOND 係XANGA,THIRD係呢個QOOZA~

SO 我打BLOG主要係打~MSN~~~

一樣~我只係會COPY 去呢兩個BLOG到嫁咋~~~

HAHAH~~~~`

ER~~

呢到可以記下D 日常鎖碎野囉~~~~

都無咩人會知道我呢個BLOG嫁啦~~

都得C妹,.,珍,,許生.~~~~

HAHAHAH~~

起~吾講咁多~