琴日病左~
訓左成日~
朝早~十點起身去~驗車`戈陣都覺得自己怪怪地~無咩精神咁~
驗完~買早餐返屋企~食~~~睇下報紙~睇下TV
老友~食完早餐~佢又訓過~佢訓到一點到~佢起身~整理下佢個樣佢個身~~戈段期間~我係廳戈到張椅到訓著左~~~~
當老友~~~夠鍾返工~~佢同我講佢返工戈陣~~醒一醒~~~
跟住~~我好累好累咁~返左去房訓~~~
係咁訓~~有種好重GE感覺~,,吾想旭~~
有個FD打幾次黎~我都話仲訓緊~~~~另外一個FD想叫我陪佢去威記買野比佢老友~~~
我初初有應承嫁~不過~個FD見我咁累~就搵左第二個FD陪佢~~~
到左夜晚八點幾~個FD打黎問我,,訓醒未~話同我去食野~~我話~未~初頭以為好晏~咪話吾洗~之後我睇返個錶原來八點幾~
咪即刻打返比個FD,,叫佢陪我食野囉~~~
我想食小炒嫁~但係想去戈兩間都無開~~~~SO~~~去左金隆~~~但無乜胃口呀~!!!SO 浪費左個面~
之後,,我個FD話我咁樣好吾掂~~~
咪比佢捉左去~睇E生~~~吾係鏡湖亦吾係山頂~~~
係D 廿四小時醫療診所`~~~~
E生話我有D 發燒~~~
要吊針~~~~!!!!!咁會好D 同埋有返胃口會好D~~~
SO咁樣又去左吊針~~~
今次吊針~吉戈陣無上次咁驚,咁想喊~~但係第一支藥~~搞到我隻手好痛~好痳~~~~
吊完第二支~~都成十二點咁制~~~
因為之前無乜點食野~
個FD又陪我去食D粥~同面~(只係我食咋~~個FD陪我`)
多謝呢個FD 陪左我一晚
|