我讀書讀左咁耐~~~
都未見過d咁仆街ge miss嫁~~
無料不特只~~~
仲要係要單單打打~~
what's the fuck!!!!
簡直犯眾憎囉~~~
琴日戈堂~完全吾想出聲去應個仆街miss~~~
但係佢講ge野實在忍無可忍∼∼∼
我咪講佢係咪都亂扣分∼點都攞吾足d分啦∼
就算測驗攞吾到高分呀∼d 功課占得戈5%.15% ,
之前占5%戈份功課∼∼得5%嫁咋∼∼你點都要扣0.1呀∼!!
我地可以點姐∼∼
下一次功課∼占15%∼話咩我地鍾意OPEN BOOK ,所以今次功課openbook
on九嫁∼咩我地鍾意openbook就open呀∼!!!功課咋∼吾係測驗呀∼!!!
講到好似測驗咁∼!!又話吾比去廁所∼電話吾比用∼要聽電話ge話,佢都要聽埋一份∼
what’s the fuck∼!!!bitch women∼!!!
有同學咪講囉∼係公司事點比你知呀∼
佢即刻好似升高個key黎講∼∼∼話你公司有咩吾可以比我知呀!?!?
吊∼∼∼佢d態度完全不可理喻∼!!!根本吾係做老師ge態度囉∼
fuck∼!!!!!
我地班同學決定左玩起佢∼∼!!!
決定∼要投訴佢!!!
how fucking bitch womon@@@ go ahead!!!!
|