|
2009-09-29’ |
|
|
學校都傻傻地既
無啦啦吾比d f.1,2小息
囧
好似話咩太多人冇番喎-,-
0哂
又吾系我地病
無啦啦要我地吾比小息囉=..=
今日又要落雨
個感覺好似好吾開心
=[
今日超好笑^^
同沈綺嬅,吳芷悅同剛仔喺度系咁9吹
笑q死
又系咁講余SIR似陳振聰
^^
今日miss cheng冇番
=[
掛住佢=[
佢好似病咗牙
慘-,-
miss yu又比功課我地=,=
班主任堂真系超好彩=]
本身要話默英文
佢自己都講埋出黎
到最尾都吾記得^^
樣衰=]
吾想打=]
c0mment
|
|
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 118 | »
|
|