=] 
 

終於有番部電腦用啦

之前因為D POORGUY

搞到我冇電腦用

搞到我咁耐冇打\_/

憎佢^^

呢幾個禮拜都悶到POORGUY

FKK=[

番學又冇野做

D數又難到咩咁/_\

冇野打^^

不過你地都系要留c0mment

卡卡

 

2009-09-28 02:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


anderson_105
暱稱: ♥龍烽:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區