尋晚食過約之後之朦朦朧朧咁訓著左...一直都今朝>3<
可能d約真係好有睡意啦~~
不過今次小感冒仔咁快好返又真係幾好既...^^
今朝早好準時起左身~而且仲好準時咁返工添^^
但係朝頭早都唔知仲咩事~落曬大雨咁
今日都唔係好算忙既,只係冇咩人返工~
下午d人又遲曬大到喎~~
搞到我要成6點先收工添~~
收左工就去接老婆豬~~
大家都攰啦~~ 幫傻豬按按完之後..
諗住我都可以有傻豬按按添=3=
點知去左食飯就冇左件事嚕~>3<
無傻豬按按膀頭添~~
食完飯梗係食糖水啦..哇哈哈~~
真係食到好飽呀^^好味!!
食飽左就同傻豬行街返屋企啦~~
傻豬都累嫁啦~~
要好好休息啦^^傻豬~~
|