尋日就係老婆豬仔20歲生日啦!!
好開心呀..老婆豬又大一歲啦∼
不過就撞正傻豬仔要開始考試啦>3<
我下午我就去拎蛋糕仔準備去接老婆豬放學^3^
但係我又做左D蠢事添>3<
我走去買左D叉仔,點知拎蛋糕又有得送埋比我>3<
終於找到果蛋糕仔∼等到老婆仔啦^^
我地一齊去左新世紀redbox唱kk
嘻嘻∼一唱就唱左幾果鍾...又5點唱到去8點鍾∼∼
仲一齊唱生日歌∼切蛋糕!!傻豬仔都幾鍾意我買呢果蛋糕仔^3^
夜晚.原來k buffer都好多好野食嫁啵∼
唱完kk我地就一齊行左陣街街∼就返屋企嚕∼∼
豬仔...考試重要呀...
你要比心機溫書呀....溫下豬見辛苦啦就好休息一下
掛住我呢隻死蠢豬呀!!啜啜1老婆豬1!!
|