又放假嚕~真係好開心呀~~
聽日就係同傻豬仔一齊拍拖仔都有2週年啦!!
好開心~~雖然呢2年有時成日都會嗌交\~
但係同傻豬一齊有好多開心事~^3^講都講唔曬~
嘻嘻~今日傻豬仔送左好多野比我呀^3^
好開心呀好多謝老婆豬呀!!
傻豬仔~~之後你要努力準備考試一排啦!!
我又要繼續搵錢~~~
2週年日傻豬仔有好多野要去做~咁就唯有做一個陪住老婆既乖老公啦>3<
希望傻豬仔快d搞定手頭上既野!!!!可以輕輕鬆鬆放暑假啦!!^^
要加油努力呀老婆傻豬~~~