今日起身已經望到果鍾~~唉./..又遲到!!
不過好攰...成果人都唔想郁>3<
但係都係要返工~
好熱呀..又冇冷氣....出曬大汗!!
熱足成朝~~轉左更就去左收爐!!
哇....收爐雖然都係熱...
但係洗野果陣直情好似有沖涼feel呀!!
係咁用凍手1沖手咁..好爽呀=3=!!
收完爐入左廚房.....哇~~
仲熱...果果都嗌熱..
好辛苦..好似中暑咁>3<仲要忙喎~
滿頭大汗=口=
4點幾就有得收工真係好\!!
因為廚房果d真係太辛苦~好熱呀>3<幾時先整返好嫁
啦啦聲收左工去見老婆豬~^3^
好開心呀...又可以去老婆豬屋企!!
不過老婆豬都溫左成日書啦..\好比心機..乖乖豬^^
同老婆豬一齊放鬆一下心情..
打下機先^^
好開心可以去老婆豬屋企\~!!
又可以過2人世界~攬攬!^^
最好既係可以同老婆豬一齊訓教豬~不過,,,,,
老婆豬要溫書..冇同我訓..
但係唔知點解我次次都係兜得老婆豬張床好舒服~~
如果攬住老婆豬一齊訓~
我諗一定訓得好好\...好好!!
6點多我就坎嚕~因為今晚要返家食飯~
傻豬又可以溫豬~~
夜晚獎門人好好睇呀..好搞笑^3^哈哈~~
今日都過得開心~又掛住老婆豬就梗係好愛老婆豬啦^3^
|