好累哦.....
今早係唔唔想起身囉~~仲誤將老婆豬的愛心morningcall sms
當係m記追魂call>3<
返工都唔算忙既...
都唔知發生咩事......有我係到又好似唔係咁忙咁...
我一行開左去食野呀..去果廁所呀咁...就忙嫁啦啵>3<
唔通係我邪住..........--3--
今日仲見到MR TAYLOR呀!!
好內冇見嚕~~
不過我又返緊工佢又趕時間咁...
閒計傾左幾句佢就走左啦!!
哈哈~臭LULU唔信我識佢喎~~
又估唔到我同佢用英文傾計喎^^
哈哈~~其實我同TAYLOR傾計果陣都擔心緊自己會唔會講錯野咁樣=3=
自己知自己事..英文唔好=口=
4點半就收工啦!!真係好^^
不過都係成身好攰咁啦!!
走果陣都係見到佢地忙緊..
等老婆豬~~老婆豬要開會呢!!
好彩老婆豬都唔係開好內會者^^
之後就返屋企啦~~傻豬都好攰呀...
等老公豬幫老婆豬按按等老婆豬舒服D啦^^
返到大埔食飯!!
食左果蕃茄內片飯...好味呀^3^
食完仲食埋RAINBOW先返屋企...飽曬嚕~
幫傻豬擔完米我都返屋企啦~~
仲有2日先可以放假...
好想快D放假.~好攰呢成身都=3=嗚嗚嗚
|