傑./惡魔~!!墮落了……
沒有上過天堂..怎知道地獄如此的苦~!!
沒有下過地獄..怎知道天堂就是愛的領域...

到底什麼是愛..什麼是情!!??
實在想不透了......
andisonkit
暱稱: andisonkit傑
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-09
2008-06-04
2008-06-02
2008-05-28
2008-05-26
文章分類
全部 (439)
記情!! (1)
未分類 (438)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 439
留言總數: 27
今日人氣: 1
累積人氣: 3657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


2008-04-01 分類: 未分類

好累哦.....

今早係唔唔想起身囉~~仲誤將老婆豬的愛心morningcall sms

當係m記追魂call>3<

返工都唔算忙既...

都唔知發生咩事......有我係到又好似唔係咁忙咁...

我一行開左去食野呀..去果廁所呀咁...就忙嫁啦啵>3<

唔通係我邪住..........--3--

今日仲見到MR TAYLOR呀!!

好內冇見嚕~~

不過我又返緊工佢又趕時間咁...

閒計傾左幾句佢就走左啦!!

哈哈~臭LULU唔信我識佢喎~~

又估唔到我同佢用英文傾計喎^^

哈哈~~其實我同TAYLOR傾計果陣都擔心緊自己會唔會講錯野咁樣=3=

自己知自己事..英文唔好=口=

4點半就收工啦!!真係好^^

不過都係成身好攰咁啦!!

走果陣都係見到佢地忙緊..

等老婆豬~~老婆豬要開會呢!!

好彩老婆豬都唔係開好內會者^^

之後就返屋企啦~~傻豬都好攰呀...

等老公豬幫老婆豬按按等老婆豬舒服D啦^^ 

返到大埔食飯!!

食左果蕃茄內片飯...好味呀^3^

食完仲食埋RAINBOW先返屋企...飽曬嚕~ 

幫傻豬擔完米我都返屋企啦~~

仲有2日先可以放假...

好想快D放假.~好攰呢成身都=3=嗚嗚嗚




訪客留言 (返回 andisonkit 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]