好頭痛~好辛苦>3<
今朝早起身已經感覺到比起尋日冇咁辛苦啦~
好彩者~總算舒服返d~~
去左整特區護照~
都唔明白呀媽要我地整來做咩...
不過是但啦~~
結果係等內過整囉~~
等佢整又等左好內~整完又要等比$!!
12點幾先返到屋企~~唉~
成朝野都未食~~肚餓!!!
食左d野就係屋企訓左陣~~
4點多又出返門口...
今次去左接老婆豬~~
點知sd極sms都冇人覆我~~
好唔開心[心~又擔心老婆!!
到老婆放左學啦~~見到老婆豬先冇咩野!!
買雪糕食!!好味呢^^下次再食!!
去埋冒險樂園玩..幾內冇玩呢~~唔記得嚕~
玩完去左食飯啦~~
食左一陣!!但係因為老婆豬仔肚仔唔舒服就咁走左嚕~~
陪埋老婆豬返屋企啦~~
我都返屋企啦~~
唉~~好唔開[心!
只係遲左online~
又冇做其他野~
點解要一online就好似鬧我咁....
我又冇呃你!!
我知我遲~咁我真係整呢樣整果樣~就即刻online啦~
對唔住啦~老婆豬~
你唔好咁樣對我啦~~
我好唔開心呢!!
對唔住老婆豬~~
|