傑./惡魔~!!墮落了……
沒有上過天堂..怎知道地獄如此的苦~!!
沒有下過地獄..怎知道天堂就是愛的領域...

到底什麼是愛..什麼是情!!??
實在想不透了......
andisonkit
暱稱: andisonkit傑
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-09
2008-06-04
2008-06-02
2008-05-28
2008-05-26
文章分類
全部 (439)
記情!! (1)
未分類 (438)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 439
留言總數: 27
今日人氣: 3
累積人氣: 3692
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


2008-04-12 分類: 未分類

日日都懶訓豬~今日又懶訓到遲到嚕>3<

起身返工都7點半啦~返7點今日又返8點啦!!

唔係好算忙既!!想入廚房...但成朝都係counter轉轉轉!!=口=!!

下午有3場生日會~~我都總算可以入返廚房玩下啦!哈哈!!

今日又真係唔算係好忙啵~

嗯~4點幾就可以收工...好正呀^^

收左工去老婆豬屋企玩!!^3^

我地玩層層疊1!我輸多嬴少既>3<

但係好好玩.^3^~~

之後諗住打下機玩炸彈人!!

點知呢..又唔知點解又連唔到線喎~~

咁多GAME都連唔到線嫁..點解呀..

到底係咩問題呀!!>?<

而且我最鍾意去老婆豬屋企就係同老婆豬訓埋係同一張床!

一直攬住老婆一直望住老婆,,,,之後一齊訓教^3^

冇啦啦~狂風暴雨....仲有行雷閃電添>3<

我就返屋企啦~~老婆豬要做功課>3<

返屋企途中...雨都細了....

一天又過去了!!我好掛住老婆~~

我好愛你呀...傻豬老婆婉婉!!!! 




訪客留言 (返回 andisonkit 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]