好內都冇打日記嚕~~正確來講係好內都冇玩過電腦~
都好內冇咁樣打過字嚕~~
尋日放假!好開心...一早起身就去左陪老婆豬行街街~
見到老婆豬果陣好驚訝又驚喜!! 傻豬仔今日著得好令女呀^^
去左唱k啦..但係勁唔抵囉....唱得果個半鍾就唱完要走..有冇搞錯呀!
唉唉~~之後我地去左玩陣冒險樂園~~好險咁夾到隻公仔啦^3^
哈哈~~都玩得好開心~~
可惜睇5到戲~因為太多人滿庢了~
唯有下次啦>3<
同老婆一齊行街..買左好多野囉~~
全部都係傻豬仔既3褲呀!!
買左好多件呀~~
都好令令^3^不過就好多人逼死人了~~
好似透唔到氣咁~~買夠啦就同老婆豬返屋企啦~~
結果買左好多野全部都係傻豬仔的...希望傻豬仔著曬比我睇^3^
同傻豬慢慢行返屋企~~
都好唔想比傻豬仔返屋企~~
好掛住老婆豬呀~~我好愛你..今日行街玩得好開心呀!
|