傑./惡魔~!!墮落了……
沒有上過天堂..怎知道地獄如此的苦~!!
沒有下過地獄..怎知道天堂就是愛的領域...

到底什麼是愛..什麼是情!!??
實在想不透了......
andisonkit
暱稱: andisonkit傑
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-09
2008-06-04
2008-06-02
2008-05-28
2008-05-26
文章分類
全部 (439)
記情!! (1)
未分類 (438)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 439
留言總數: 27
今日人氣: 42
累積人氣: 3749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


2008-05-02 分類: 未分類

好內都冇打日記嚕~~正確來講係好內都冇玩過電腦~ 

都好內冇咁樣打過字嚕~~

尋日放假!好開心...一早起身就去左陪老婆豬行街街~

見到老婆豬果陣好驚訝又驚喜!! 傻豬仔今日著得好令女呀^^

去左唱k啦..但係勁唔抵囉....唱得果個半鍾就唱完要走..有冇搞錯呀!

唉唉~~之後我地去左玩陣冒險樂園~~好險咁夾到隻公仔啦^3^

哈哈~~都玩得好開心~~

可惜睇5到戲~因為太多人滿庢了~

唯有下次啦>3< 

同老婆一齊行街..買左好多野囉~~

全部都係傻豬仔既3褲呀!!

買左好多件呀~~

都好令令^3^不過就好多人逼死人了~~

好似透唔到氣咁~~買夠啦就同老婆豬返屋企啦~~

結果買左好多野全部都係傻豬仔的...希望傻豬仔著曬比我睇^3^

同傻豬慢慢行返屋企~~

都好唔想比傻豬仔返屋企~~

好掛住老婆豬呀~~我好愛你..今日行街玩得好開心呀!




訪客留言 (返回 andisonkit 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]