| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|

2005 年 12 月 2 日 星期五  |

|
| 佈道會 悶-.- |
|

連Sir講d中史快到唸急口令咁\./又聽唔清楚,d字鬼話符咁..比你自己睇咩= =!成堂都唔知佢up乜∼寫筆記都寫唔
到幾行字,佢有佢講..我地有我地係度苦惱>v<"激死人喇..唉∼我寧願 芒果教好過* 唔知點解今堂Maths好鐘意計數-0-小息仲係度計∼趙趙係我隔離叫我我都冇乜反應..呵呵∼識計完d數..特別有 滿足感︿︿*Self-learning分組,我地choose好個topic,Mrs就話先到先得..寫返你地choose 個題目~之後d人好似走難咁,成窝蜂衝曬 出去@@我地幾個呆左…出面好似打仗咁~咪等佢地寫曬先囉,我地要邊個topic都冇所謂…啊何生比d人撞黎撞去—笑死我地∼啊 wing就係是後出去寫喇…個女班長就同我地爭個topic..最搞笑係~係大家爭既時候,好多筆都冇墨^^我地咪叫阿wing同佢死過囉=.= 最後winner係阿wing^^哈哈 Mrs叫我地下堂每組都要presen 8 min= =..咁長@@!3min都presen曬啦-.-
Hist堂又玩針對∼我地識答啦…預左佢地會叫我地,,so溫到滾瓜爛熟∼呵呵*上Mrs Mak堂竟然要test-.-比5min比我地溫~之後即刻
就測…我同火星人呀..May2佢地講:喂∼大家提下水=.= 到測果陣…我好快就做曬..之後火星人有1or2個唔識..我就比佢睇∼唔係
佢今次都唔會岩曬啦= =佢好應該多謝我..哈哈><我地兩個都岩曬…做個勝利既手勢比阿wing睇∼笑死-0-
lunch完左入就hall參加佈道會,開頭悶死-.-差d 訓著∼拍手掌果陣..個死人張家杰係我後面拍到鬼死咁大聲*嚴我耳膜唔夠厚咩!我咪忍佢囉∼當拍手掌果陣我個身咪唯有唉前…之後我唉前果陣佢又拍到鬼死咁細聲wor∼1時無啦啦嚇你1驚..我咪啤實佢∼之後佢仲大聲拍..我咪做個渣實個拳頭手勢lo∼佢地咪係咁係度笑..激死∼好想1陣放人走果陣打佢1餐-.- 今日又遲放∼遲放不單只,仲要比芒果訓話-0-"慘慘∼
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|