andreaLove
暱稱: Andγea
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
space
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天

超多功課>v<" 感動

做左幾個鐘個中文網上exercise><"超過100幾題...個Mrs都crazy架!做極都有既..唉∼做完中文仲有幾樣=.=做左陣就去食野先^^~呢排超超超多h/w= =簡直可以用兩個字形容「變態]...中文背默未背,,班主任話要dict d eng之前溫左..e+唔係好記得d字點spell∼Art份野同阿wing整左1半..又唔夠d卷紙-0-*睇怕我地都有排做...Civic聽日quiz= =真係...oh,my god~~~冇溫過...諗住夜晚睇兩睇就算,,環唔掂Mrs出果d都係MC題~唔駛點溫..呵呵- -"明天開始著番冬季,,開始cold-﹏-"係課室都已經凍到我成個雪人咁∼今日都冇咩做架喇..功課已經佔左大半日= =+琴晚做到我死死下先做得果半..放假仲慘過返學..

 

          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天

佈道會 悶-.-

Sird中史快到唸急口令咁\./又聽唔清楚,d字鬼話符咁..比你自己睇咩= =!成堂都唔知佢up乜∼寫筆記都寫唔

到幾行字,佢有佢講..我地有我地係度苦惱>v<"激死人喇..唉∼我寧願 芒果教好過* 唔知點解今堂Maths好鐘意計數-0-小息仲係度計∼趙趙係我隔離叫我我都冇乜反應..呵呵∼識計完d數..特別有 滿足感︿︿*Self-learning分組,我地choose好個topic,Mrs就話先到先得..寫返你地choose 個題目~之後d人好似走難咁,成窝蜂衝曬 出去@@我地幾個呆左出面好似打仗咁~咪等佢地寫曬先囉,地要邊個topic都冇所謂啊何生比d人撞黎撞去笑死我地∼啊  wing就係是後出去寫喇個女班長就同我地爭個topic..最搞笑係~係大家爭既時候,好多筆都冇墨^^我地咪叫阿wing同佢死過囉=.=  最後winner係阿wing^^哈哈  Mrs叫我地下堂每組都要presen 8 min= =..咁長@@!3minpresen曬啦-.-

 

Hist堂又玩針對∼我地識答啦預左佢地會叫我地,,so溫到滾瓜爛熟∼呵呵*Mrs Mak堂竟然要test-.-5min比我地溫~之後即刻

就測我同火星人呀..May2佢地講:喂∼大家提下水=.=   到測果陣我好快就做..之後火星人有1or2個唔識..我就比佢睇∼唔係

佢今次都唔會岩曬啦= =佢好應該多謝我..哈哈><我地兩個都岩曬做個勝利既手勢比阿wing睇∼笑死-0-

 

lunch完左入就hall參加佈道會,開頭悶死-.-差d 訓著∼拍手掌果陣..個死人張家杰係我後面拍到鬼死咁大聲*嚴我耳膜唔夠厚咩!我咪忍佢囉∼當拍手掌果陣我個身咪唯有唉前之後我唉前果陣佢又拍到鬼死咁細聲wor∼1時無啦啦嚇你1驚..我咪啤實佢∼之後佢仲大聲拍..我咪做個渣實個拳頭手勢lo∼佢地咪係咁係度笑..激死∼好想1陣放人走果陣打佢1餐-.- 今日又遲放∼遲放不單只,仲要比芒果訓話-0-"慘慘∼

 

 

 

          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天

笑死-O-" 愉快

上完Maths,我地呢邊d人feel到好凍..之後見到阿Sir走..就叫阿wing叫阿sir順便熄左後面部冷氣*熄左之後,個宋嘉駒就出去開返跟住返埋位.. 擺明同我地玩針對啦...我睇到咪即刻出去熄返囉..之後望住佢大力珊個冷氣相*佢地見到我咁咪好火囉..阿wing同我地呢邊d人就係度笑︿︿*哈哈..Hist我地玩針對!首先阿杜xx叫阿wing...我地預左架啦!之後阿wing識答。以為我地唔識答= =?佢就想喇!阿wing就叫”佢”,佢個樣好唔鋸咁-.-阿Sir問問題啦..佢唔識答~之後隔離d人提水..我估唔到PK Chan會係咁提佢囉!好嬲佢呀..係我地面前就講佢,e+就幫佢..我地冇野講啦..所以今日我同阿wing都冇乜點理佢∼佢答完之後我一早就知佢會叫我,果然不出我所料…超*叫咪叫我囉…家下我唔識答ㄚ?我答完就即刻叫:梁詠欣,大果個!    之後成班係度狂笑^^~呵呵…佢仲口啞啞唔識答~我就見到個宋xx係度提水= =…車~算你好彩∼成堂比我地玩曬針對

普通話堂先笑死…笑足成堂~笑到我流眼淚^o^Mrs話分組果個活動,我同火星人係度討論…寫d野超好笑~兩個笑到痴線-.-勁驚Mrs會叫我地出去讀..我地話如果我地比Mrs抽中,1陣出到去…..唔好笑wor= =   我話:我e+已經笑緊,1陣出到去都唔知控唔控制到=口= d人望過我地邊唔知我地係度笑咩。之後Mrs播一首"對面的女孩看過來"~火星人跟住唱..笑死我~第1次唱都好正常啦佢...到第2次唱就越唱越hi,好似食左fing頭丸咁=.=邊唱邊係度fing頭fing身...火星上身咩= =佢又笑到成塊面都紅曬∼我笑到我咩咁~呵 就落堂果陣Mrs抽人讀生字...之後叫中何生..佢每讀一個詞語就成班係度笑到趴係度-0- 佢讀個寂寞,讀左自摸∼0∼ 之後阿wing做個自摸既動作比我睇..笑死,哈哈∼成班笑到RE堂,Mrs張入到黎…我地仲係度笑~Mrs完全唔知發生咩事= =  之後比Mrs張訓話完一倫成班靜曬=0=

 

          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]