| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|

|

2006 年 2 月 23 日 星期四  |

|
嘻嘻*  |
|
今日有3個出左去比賽~課室靜得好緊要=v="簡直冇聲..有點恐怖~不過也好的...何生唔係度大家都冇野玩囉~甘d男仔咪好靜-o-"呵呵.."
打返今日lunch呢篇甘搞笑既野先~笑到我地肚痛>v<"lunch果陣呢~我後面果位宋生就係度整我\ . /足足整左幾次~真係忍夠佢..佛都有火~我當然會出報仇這一計畫啦^^~
佢走左出去打乒乓波...甘我開頭就諗住將佢個書包同人地掉轉..而我要搵同佢書包掉轉既目標就係Winne喇~but><!!!佢竟然係課室睇書!真係頂~甘冇辦法喇...連最perfect既人選都落唔招..甘唯有gave up喇搵其他人~但諗黎諗去搵邊個呢@@!?個個都好似唔得= ="甘就算~玩其他...
之後我就係佢櫃筒拎左個筆袋~我地就將佢d筆呀塗改液等等之類既文具拎出黎∼then我就諗到個計~我,Wing,PK Chan同埋趙趙首先就搵張paper,,寫d字係張紙度--------"此乃是國家保護產品,請勿用手觸摸。" 果陣已經笑到我地pk甘制^^"甘跟住呢~我地就將佢d野擺係佢個位後面...佢位後面有個位可以浪到野既..唔係好大~~但都擺到上去...之後我地就將佢d野擺係度~然之後貼張紙係牆到~姐係放佢d筆上少少果度~~笑死我地"大大隻字^^仲要用粗筆既黑色筆寫上去∼哈哈..簡直係門口都見到張紙-.-引起唔少人去睇~~之後打左鍾,,我地就立即各自坐返位~我同啊Wing最危險..特別係我= =因為最大嚴疑係我!連火星人都估到係我做- -
我同啊wing扮趴係張台扮冇事發生...果陣宋嘉駒行返位~我已經忍唔住笑...啊wing想問我野~但最後都唔成功- -"佢都忍唔住笑~ 開頭宋生冇睇到=.=冇幾耐就發現佢後面有野擺係度∼之後佢就第一個對住我笑問我(我終於忍唔到..笑左出黎-口-"):係咪你做既~我同啊Wing死都唔認係自己做..但佢都知係我地做架喇=v="最後果兩堂係甘比佢整我背(慘死=0=後面果兩位係甘笑我...唉)∼ 笑足成個lunch^^~
|
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|

2006 年 2 月 18 日 星期六  |

|
| 太忙了吧..." |
|
好耐都冇打日記嚕><"日記版就黎比我拋棄...不過e+得閑都打下既^^~
開學這段時間都非常非常的疲倦~so今日訓到11點多
嘻嘻.."
呢排d功課真係多到乜甘!!D老師比甘多功課...真係當我地係鐵人~
連星期6日都唔放過我地,,d老師真的= ="個腦有問題XD
一返學d課程就趕得好急...唉~冇幾耐又要統測=-="換左位以黎~有d不習慣...都係覺得之前個位好~~
bcs可以同火星人玩-o-"e+呢個位真的X交叉YZ...個死何生一上堂就嗶里吧啦up埋成堆廢話!!
好hate佢ㄚ><"唔關佢事d野又講,,Mrs問問題~又以為自己識少少扮代表甘~真係頂佢唔順!!
下星期就派成績表喇>o<"好心急唷~今次雖然大部分科目都進步左~但....我都要繼續力爭上游的*
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|