andreaLove
暱稱: Andγea
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
space
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天

@@" 愉快

上Ms Carey堂就落去上啦甘...經過個壁報板就順便睇我地班個分數,,無意中見到另外個board就貼滿曬d成績名次@@"我地梗係第一時間跑去睇架啦~全級頭10年A班拎曬= ="睇黎我地B班都冇希望架啦...唉~勁到乜甘..."今次全班第1又係家燕媽!出乎意料之外=0="真的替宋生唔抵..平均分差家燕媽1點幾分~唔怪得佢會唔開心到喊啦∼

火星人勁喎~寫得出既野做得到-.-令我admire佢~之前我係佢手冊無意中睇到佢寫左張好似要發奮圖強既紙..簡直作文甘~d文筆好多呀...好似要defeat所有人甘~連身邊既朋友都係甘對待=.=話咩要打敗曬佢地~咩我要將今日甘恥辱既成績(姐係上次統測)記住...要考到全班10名內@@!!仲有好多類似甘既野~~笑死...  今次掂啦佢~之後我,Wing同埋趙趙就對佢講:全班第3喎火星人,你好應該請我地飲野啦~   估唔到佢真係請= =不過講真又係...今次考得甘好~仲開心過發左達^^~佢個樣開心到呀..見牙又見眼-口-"

 中文本來dict..點知Mrs話今次換左作文~暈死..."足足作成兩堂- -
放左學我阿媽就黎左學校提前拎成績~媽咪見完班主任之後講返曬佢同班主任d野比我聽...班主任話我點乖點好= =(佢冇教過我地英文細班d同學,點知我份人係點!?好笑耶~Mrs作得都幾gd喎..呵呵)係張成績表其中一樣寫住"待人和藹"~之後火星人見到即刻彈開=-="我話唔駛甘呀~不過的確好搞野^^~ 今次考試付出左好大既努力@@終於有成果..嘻嘻~but Mrs Yueng話雖然今次成績都相當唔錯..入到40名內~~但都需要繼續努力...我阿媽返到屋企得把口同我講繼續加油呀果d野= =又唔見佢獎d物質上既野~

最搞笑係我同少明係度等拎成績表果陣~係3樓corridor見到芒果去教員室接Mrs Leung走^^ 佢地搭lift落去地下~之後就走出果門口果陣無啦啦擰轉頭同我地揮手∼我地就同佢揮揮手~笑死我地..(佢又知我地睇緊佢=-=)

 

          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天

嘻嘻* 愉快

今日有3個出左去比賽~課室靜得好緊要=v="簡直冇聲..有點恐怖~不過也好的...何生唔係度大家都冇野玩囉~甘d男仔咪好靜-o-"呵呵.."

打返今日lunch呢篇甘搞笑既野先~笑到我地肚痛>v<"lunch果陣呢~我後面果位宋生就係度整我\ . /足足整左幾次~真係忍夠佢..佛都有火~我當然會出報仇這一計畫啦^^~ 

佢走左出去打乒乓波...甘我開頭就諗住將佢個書包同人地掉轉..而我要搵同佢書包掉轉既目標就係Winne喇~but><!!!佢竟然係課室睇書!真係頂~甘冇辦法喇...連最perfect既人選都落唔招..甘唯有gave up喇搵其他人~但諗黎諗去搵邊個呢@@!?個個都好似唔得= ="甘就算~玩其他...

之後我就係佢櫃筒拎左個筆袋~我地就將佢d筆呀塗改液等等之類既文具拎出黎∼then我就諗到個計~我,Wing,PK Chan同埋趙趙首先就搵張paper,,寫d字係張紙度--------"此乃是國家保護產品,請勿用手觸摸。"  果陣已經笑到我地pk甘制^^"甘跟住呢~我地就將佢d野擺係佢個位後面...佢位後面有個位可以浪到野既..唔係好大~~但都擺到上去...之後我地就將佢d野擺係度~然之後貼張紙係牆到~姐係放佢d筆上少少果度~~笑死我地"大大隻字^^仲要用粗筆既黑色筆寫上去∼哈哈..簡直係門口都見到張紙-.-引起唔少人去睇~~之後打左鍾,,我地就立即各自坐返位~我同啊Wing最危險..特別係我= =因為最大嚴疑係我!連火星人都估到係我做- -

我同啊wing扮趴係張台扮冇事發生...果陣宋嘉駒行返位~我已經忍唔住笑...啊wing想問我野~但最後都唔成功- -"佢都忍唔住笑~ 開頭宋生冇睇到=.=冇幾耐就發現佢後面有野擺係度∼之後佢就第一個對住我笑問我(我終於忍唔到..笑左出黎-口-"):係咪你做既~我同啊Wing死都唔認係自己做..但佢都知係我地做架喇=v="最後果兩堂係甘比佢整我背(慘死=0=後面果兩位係甘笑我...唉)∼                       笑足成個lunch^^~

 

 

 

          [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天

太忙了吧..."

好耐都冇打日記嚕><"日記版就黎比我拋棄...不過e+得閑都打下既^^~

開學這段時間都非常非常的疲倦~so今日訓到11點多 嘻嘻.."

呢排d功課真係多到乜甘!!D老師比甘多功課...真係當我地係鐵人~

連星期6日都唔放過我地,,d老師真的= ="個腦有問題XD   

一返學d課程就趕得好急...唉~冇幾耐又要統測=-="換左位以黎~有d不習慣...都係覺得之前個位好~~

bcs可以同火星人玩-o-"e+呢個位真的X交叉YZ...個死何生一上堂就嗶里吧啦up埋成堆廢話!!

好hate佢ㄚ><"唔關佢事d野又講,,Mrs問問題~又以為自己識少少扮代表甘~真係頂佢唔順!!

下星期就派成績表喇>o<"好心急唷~今次雖然大部分科目都進步左~但....我都要繼續力爭上游的*

 

 

          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]