| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 11 月 29 日 星期二  |

|
派卷/.\  |
|
琴日打完羽毛球..搞到隻手e+好痛><"返到黎都就7點...忙到7彩= =書又未溫..功課又未做!so日記都冇時間打~
唉/﹏\今日派左卷~so bad!Never mind..下次努力~ 家燕媽全班第1^^"wing就第2..哈哈勁~個宋x交叉YZ就拎唔到全班第1=0=何況全級第1!?笑死..Mrs讀出佢個名次竟然冇人拍手@@呵呵....今次懦到爆喇~仲好火添...英文堂ERS我地係度話佢...笑到我同趙趙痴曬線~最搞笑係ar賤隔離果個..個樣好似失戀咁..搞到想自殺咁...個表情勁搞笑~趙趙話:喂~佢搞自閉呀? 之後我地3個係咁係度笑..冇幾耐~個女仔趴左係張台度唔動...之後我地話:喂~佢唔係自閉死左ㄚ嘛?-0-笑死∼ 我地聽到個宋X交叉YZ係度話我地,,話:全班第2,廢柴啦~數學咁低! 擺明係話緊阿wing啦~佢自己好好..全班第4...廢啦!人地阿wing Maths點低都拎到全班Maths第1呀~好白痴..攞黎比我地串!家燕媽話,我中文達都達死你啦~我地話:全班第2果d叫廢柴,咁全班第4果個叫咩! 之後落堂小息返課室擺低d野,,我地成班女仔係度大大聲串佢~串到佢要走出班房~如果佢係勁既話就唔駛考全班第4啦...你考到全級or全班第1囉,咁我地冇野講啦..係咪先~人地高都高過你好多啦~講咁多野,,懶勁~以為我地好暇...仲話同我地呢班廢柴一班簡直係恥辱...呢句野係咪我地同佢講~算...人地廢冇計!所以咪要自我安慰下囉佢~
Art堂就係度繼續做埋d卷紙~我地同佢同台..我地4個好光明係佢面前係咁串佢鬧佢∼邊講邊笑=0=個個笑死咁制~E+好憎呉彩翠佢地...小小事係度玩大佢~有冇無聊得咁制呀...明明係佢地聊我地嘈先架wor~竟然佢地要嘈咪由佢~又係自己錯先..關我地咩事~有病就入青山啦好心! 個宋X交叉YZ又白痴得咁緊要~講埋d白痴所謂的"愛的宣言"~兩個有得揮呀...由e+開始佢講咩都唔想再嘈..廢事貶低曬我地既人格~waste埋我地d時間係呢d無聊事上∼佢地要智障既隨便..
最尾果堂中史好嘈=.="阿sir又無啦啦講埋d唔關書本d野..唉~之後我地話:得啦得啦,阿sir,講返中史啦 ~ 冇幾耐係咁嘈下嘈下就落堂-.-
中文好多功課呀..又要背默..都痴線..背咁多/.\
今日仲以為要dict英文同quiz英文= ="Mrs班主任時間都利用黎派卷~哇卡卡>v<"正呀~上星期我溫熟左,Mrs話退下退下..退到今日默~我已經忘記曬-0-" Ms Carey就話今堂ERS先~聽日先quiz@@~呵呵...如果今日quiz,我實死-口-"
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|

2005 年 11 月 26 日 星期六  |

|
去MK*  |
|
今朝7點幾醒左..8點幾開左個msn~1on啊wing就叫你-.-慣左∼冇幾耐訓返去...之後個頭勁暈>o<'唔知咩事..到10點幾就起返身∼爸話去食早餐,我話唔去∼之後佢話唔去就幫手掃地拖地,順便折3=.=我咪唯有答哦..囉*唉,真係慘,早餐唔單只冇食到(其實我都食唔落),仲要做家務-.-

食緊麵果陣∼啊wing就打黎=口=仲叫我1點3係黃大仙MTR服務台度等..明知我食野慢架啦∼食到我幾趕呀..差d啃死咁制=.=之後撘2落去∼1支箭就飛到去MTR..我跑到氣都喘,果陣仲以為我遲到∼點知有人仲遲過我..冇幾耐聽到1把好大既聲音,係遠處跑緊黎叫啊沈∼∼∼∼∼=-="啊wing把聲真係勁,跑得又搞野wor∼笑死><跑到鞋帶都脫埋..佢話為左趕黎,自己鞋帶脫都唔理wor=.=之後去彩虹搵家燕媽佢地..唉∼佢地真係死蠢,係黃大仙月台等咪得囉..仲要兩個站係彩虹月台等-.-我同wing係黃大仙撘去彩虹,之後再同家燕媽佢地撘去旺角∼簡直係搵笨!佢地第1時間到MK就去食雪糕=0=真係服左∼我係屋企食左碗麵都好飽..so唔想食野啦都∼雖然我好鐘意食雪糕>3<
同阿wing邊行邊講笑..已經笑到我肚痛︿︿*之後行黎行去睇下有咩買..又多人=.=我地今日睇到一個女仔超高呀@@∼哇娃哇..未見過d女仔係高成咁架..起碼有18幾∼買左d野∼之後又係行黎行去....冇幾耐少明同家燕搵toilet- -"我地話你地忍一陣得唔得家姐..佢地竟然話:我地已經係彩虹忍到e+啦,點忍呀!佢地排緊隊去廁所果陣,我同阿wing就去行下,點知行行下,係超逼-.-想行前又唔得,想返返轉頭又唔得=-="唯有隔硬衝返轉頭.........行左冇幾耐∼佢地去買d野黎織頸巾...係度簡黎簡去,我同阿wing兩個就企係度成個石像咁∼個樣係勁無奈-0- 好啦,之後買完....佢地兩公婆又話去食野=.=唉..真的是夠佩服了= =∼我同wing見到d野食都唔開胃..但係佢地又食得好滋味~梗係la,佢地空住肚出黎,我地飽住肚出黎..=.=今日真係襯...我同阿wing一對,佢地兩公婆一對=.=兩個有帶耳環,兩個冇;帶眼鏡,兩個冇;兩個鈄咩袋,兩個冇;兩個著短袖,兩個著長袖,=.=真係搞笑
行到4點幾就去MTR閃返去嚕.... 今日笑多過行^^"
|
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|