上到 f.4 冇得得過且過lu...
新手.....打得吾好ge 敬請原諒
andy1020
暱稱: Andy
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
war game 日
大豐收後感 XDD
2006-06-06
生日快樂
試槍日
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


好開心ge一日 分類: 未分類

今日朝早10:30就醒左

都算幾早ka la

冇幾耐銘爺就打電話黎 la

今朝落雨so決定唔去游水 la

其實我都唔係幾上去游水XDD

之後就開始再搵人去睇戲

之後就決定去睇達文西密碼

去到火車站就見到邊個同邊個扮細路 lo

仲要講都好大條道理...........

不過算....下次俾人捉到個陣唔好話菸XDD

最後係得主席 許浩然 餅干 mak+2  ML Wing 同 呀揚出左黎
 
起初就話係沙田睇...點知我地遲左一步

去到都有成條龍得買戲飛

成班呆哂咁企左係到三個字

之後主席就決定去旺角睇.....

明明決定左睇咩ka la  去到都係要嘈一陣先決定睇咩

之後我地去食左D野 成碗麪都係鹼水味..食到嘔咁濟

我地又話左一場bu shit 估唔到呀揚又輸......好爽飲完個碗醋+豉油+可樂+紛達

幾驚佢嘔........

個一套達文西密碼 得後面好睇so 唔會向大家推介

走ge時候決定上去影貼紙相....點就都係影唔哂

結果個個都係有二三見到自己個樣有D唔見=0=

最清楚都係得許浩然

番黎個陣呀邊個都仲係扮細路lo .....第二個都俾我地笑到唔用la

都仲係唔改......

搭火車個陣主席又話玩bu shit 我又輸多次

總之我要玩到主席輸先收手ka la

今日過得真係好開心

冇試過1:00出街出到8:30先番到屋企 la

過完F.3大家就會好忙ka la

希望lee三個月大家可以多D出黎玩 la

希望大家都有好入到想入ge學校 科目 la






訪客留言 (返回 andy1020 的日誌)


揚 於 2006-05-21 10:46 PM 發表:
終於肯開blog
Support :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 以後多D上黎
Posted at 2006-05-21 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]