今日朝早10:30就醒左
都算幾早ka la
冇幾耐銘爺就打電話黎 la
今朝落雨so決定唔去游水 la
其實我都唔係幾上去游水XDD
之後就開始再搵人去睇戲
之後就決定去睇達文西密碼
去到火車站就見到邊個同邊個扮細路 lo
仲要講都好大條道理...........
不過算....下次俾人捉到個陣唔好話菸XDD
最後係得主席 許浩然 餅干 mak+2 ML Wing 同 呀揚出左黎
起初就話係沙田睇...點知我地遲左一步
去到都有成條龍得買戲飛
成班呆哂咁企左係到三個字
之後主席就決定去旺角睇.....
明明決定左睇咩ka la 去到都係要嘈一陣先決定睇咩
之後我地去食左D野 成碗麪都係鹼水味..食到嘔咁濟
我地又話左一場bu shit 估唔到呀揚又輸......好爽飲完個碗醋+豉油+可樂+紛達
幾驚佢嘔........
個一套達文西密碼 得後面好睇so 唔會向大家推介
走ge時候決定上去影貼紙相....點就都係影唔哂
結果個個都係有二三見到自己個樣有D唔見=0=
最清楚都係得許浩然
番黎個陣呀邊個都仲係扮細路lo .....第二個都俾我地笑到唔用la
都仲係唔改......
搭火車個陣主席又話玩bu shit 我又輸多次
總之我要玩到主席輸先收手ka la
今日過得真係好開心
冇試過1:00出街出到8:30先番到屋企 la
過完F.3大家就會好忙ka la
希望lee三個月大家可以多D出黎玩 la
希望大家都有好入到想入ge學校 科目 la
|