上到 f.4 冇得得過且過lu...
新手.....打得吾好ge 敬請原諒
andy1020
暱稱: Andy
性別: 男
國家: 香港
« May 2016 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
war game 日
大豐收後感 XDD
2006-06-06
生日快樂
試槍日
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


試槍日 愉快 分類: 未分類

今日學校冇咩特別事

但係放學就好玩lo

牙揚今日終於肯俾我地上佢屋企玩槍

嘻!!

我一直都唔知點解牙揚要買狙擊槍

點知一攞上手先發覺真係好好玩

枝槍雖然重左少少

一下一下咁上膛

好有真實感呀

不過牙揚個瞄準鏡仲未set好

搞到瞄錯位掂

開第3槍先知道瞄邊個位

之後就中左個目標 lu

我地4個人玩得我同牙揚射中炸 yeah!!

之後 就試吓瞄個細D GE TARGET

點知我瞄好耐都唔中

次次都差少少

薯片諗到個新方法可以穩定D

佢開第二槍就中左......

勁無奈

我地玩都牙揚話我地過份掂

sor牙 鬼叫你咁多個 得你有枝唔洗入電就玩得 =v="

下次再玩過牙......嘻

不過俾個建議你....較番好個鏡 真係唔方便 lo

仲有......你個鏡綠底黑線

個 target 企D位光少少就睇得唔清楚

有錢換個第2個.......不過有錢 = ='''






訪客留言 (返回 andy1020 的日誌)


Louis 於 2006-06-01 07:59 PM 發表:
考完試先盡情搞..
總計要換既野有 : 精密管/定管(2XX),彈弓(1XX),Bidpod(60us..即係400~500hkd),silencer(40us..300左右)
鏡唔知換唔換好..好雞咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩狙真係燒錢......你換咁多野又唔換鏡.......搞到自己瞄準哂多好多時間
仲要唔多準
不如用多少少錢買個靚D 好用D
你都知用好多錢ka la
我建議你換
Posted at 2006-06-01 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]