今日學校冇咩特別事
但係放學就好玩lo
牙揚今日終於肯俾我地上佢屋企玩槍
嘻!!
我一直都唔知點解牙揚要買狙擊槍
點知一攞上手先發覺真係好好玩
枝槍雖然重左少少
一下一下咁上膛
好有真實感呀
不過牙揚個瞄準鏡仲未set好
搞到瞄錯位掂
開第3槍先知道瞄邊個位
之後就中左個目標 lu
我地4個人玩得我同牙揚射中炸 yeah!!
之後 就試吓瞄個細D GE TARGET
點知我瞄好耐都唔中
次次都差少少
薯片諗到個新方法可以穩定D
佢開第二槍就中左......
勁無奈
我地玩都牙揚話我地過份掂
sor牙 鬼叫你咁多個 得你有枝唔洗入電就玩得 =v="
下次再玩過牙......嘻
不過俾個建議你....較番好個鏡 真係唔方便 lo
仲有......你個鏡綠底黑線
個 target 企D位光少少就睇得唔清楚
有錢換個第2個.......不過有錢 = ='''
|