今日係呀揚牛一呀
我搭正12:00同佢講生日快樂
幾夠老友呀
之後今日一番學就知莊sir冇番..正
都唔知點解開心都死
之後梁健泉上黎睇我地
但係有十五分鍾冇老師係到
結果就有一場大混戰.........
相信唔洗幾耐lee班人會發展大殺傷力武器
都時就....哈哈
今日lunch time 呀揚死都唔俾我地請佢飲野
搞左幾耐呀.........結果佢都自己走去買
放左學上去lab睇人解剖
點知去到一打開隻老鼠
臭到死........差少少嘔掂呀
但係呀黑仔同ML好似冇事咁
做哂成個實驗.....
佩服......
放左我就呀揚飲野la....哈哈
終於係俾人請......
番到黎就溫書 la
幾乖.......今日開始溫書
希望有好成績
大家都要努力呀>_<
|