上到 f.4 冇得得過且過lu...
新手.....打得吾好ge 敬請原諒
andy1020
暱稱: Andy
性別: 男
國家: 香港
« March 2026 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
war game 日
大豐收後感 XDD
2006-06-06
生日快樂
試槍日
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


生日快樂 分類: 未分類

今日係呀揚牛一呀

我搭正12:00同佢講生日快樂

幾夠老友呀

之後今日一番學就知莊sir冇番..正

都唔知點解開心都死

之後梁健泉上黎睇我地

但係有十五分鍾冇老師係到

結果就有一場大混戰.........

相信唔洗幾耐lee班人會發展大殺傷力武器

都時就....哈哈

今日lunch time 呀揚死都唔俾我地請佢飲野

搞左幾耐呀.........結果佢都自己走去買

放左學上去lab睇人解剖

點知去到一打開隻老鼠

臭到死........差少少嘔掂呀

但係呀黑仔同ML好似冇事咁

做哂成個實驗.....

佩服......

放左我就呀揚飲野la....哈哈

終於係俾人請......

番到黎就溫書 la

幾乖.......今日開始溫書

希望有好成績

大家都要努力呀>_<






訪客留言 (返回 andy1020 的日誌)


揚 於 2006-06-06 10:15 PM 發表:
期待 碼紙點火..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽講課室好似有煙霧感應器....陣間噴水點算...=v=''
Posted at 2006-06-06 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiyan 於 2006-06-05 10:15 PM 發表:
我地3e班d男仔好似成個大細佬咁....哈
不過玩還玩....5好成日掟中我好wo..=0=..我嬲ga
如果真係發展大殺傷力武器,,,,,我生命會好無辜咁受到威脅lor.....=^="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁樣咪幾得意
你唔怕 la
冇咩人夠膽掟你
......佢地D玩得越黎越大規模 我唔否定會有咁ge可能= =''
Posted at 2006-06-06 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]