今日又係返一朝~bio都有f~haha~lunch去左紅蜻ting~再去自修室~
修到9:00去接kendi~一齊返黎~真係越黎越中二你la~~!!
找回了感覺~
今朝眼訓到爆~~7:30都仲未起身~最後俾mum剷醒左~haha~肥安今朝唔等我lu~心淡......
返到去又heaheaheahea~hea到1點幾放學~返hm lunch~太眼訓la~haha~2:幾訓到七點~自修室都冇去~~~
to kendi:login and see my private diary~
返學~派卷~放學~訓覺~跑步~
爆笑石春路~hahahaha~
miss.........
我都唔知今日係開心定唔開心~不過都係開心多ga la~hehe~~
一早同kendi出左去~~~自修室~~hehe~~~跟住lunch~再跟住....^^我希望以後都可以咁~~~
點知到左night....送佢番去個陣有d事發生.......好彩最後都冇事!!!!以後都唔會咁!!!trust me!
我找到了 何韻詩
猶如在鬧市中覓尋 車位 猶如在密閉的地牢 暗中摸索電掣 明明互相錯過 但在我最灰心時候 抬望眼就找到了 ★我揹負著寂寥 鞋底走穿不算少 眼看大路行盡 絕處偏偏碰見吊橋 連同昨天所失的 一起找到了 即使晚了 卻也遇上了 這一個是我的 碰上即刻知道 不必揭曉 連最想得到的 我都找到了 穿梭人潮 引誘幾多 不再動搖 從未像這樣確定 一伸手抱你 已經抱到最實了 〔無謂恨昨日每段苦戀 得到愛太少〕 猶如在綠野間覓尋 仙蹤 猶如在大雪中覓尋 救傷隊那位置 迷途後想放棄 但在我最灰心時候 抬望眼就找到了 Repeat ★ 連同昨天所輸的 一起找到了 哭泣夠了 我以後要笑 這一個是我的 碰上即刻知道 不必揭曉 連最想得到的 我都找到了 穿梭人潮 引誘幾多 不再動搖 從未像這樣確定 一伸手抱你 已經抱到最實了