尋晚3點札醒左~係張床典到7點幾就起身去打ball~打到1點幾就去食lunch~返hm沖完沖再仆出去自修室~
點知今日得我同lowland.....見到佢冇乜事都放心d~不過...hahah~算la~
溫到7點幾餓到扒左係度....好彩kendi幫我買野食~!!haha~喪好食~!
跟住溫到9:幾就同kendi返去lu~
今朝起身冇耐就去同nike食早餐~之後sis 上去探娘親~~照埋x光今日下晝就出得院~冇事lu~hehe~不過到我lai達~
跟住直出自修室~最後都係頂唔順搵kendi 陪我去睇醫生~叫左你同我一齊睇ga la!~4點幾去搞到7點先返到自修室~溫左一陣9:30到就同左kendi 返去先~再約nike 出黎dinner~~dinner完就吹吹吹吹吹水~吹到岩岩先返黎~
今朝去探娘親~好彩暫時都未驗到咩大問題~等埋呢幾日份報告出應該可以出院~~
突然覺得好複雜ge心情........好似好多煩惱~但係又自己攞黎煩咁
岩岩娘親去左睇急症.....原來個肝有事.....要留院觀察..........突然覺得有d 那住那住......好驚佢有事........
聽朝早d去探佢......
我really 覺得今日係我lucky day~~!!!hahahahah~~~~真係好開心呀!!!
唔係日記打咁多la~haha~想知問我la~