andylalala : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
∼邦.日記∼
andylalala
暱稱: 邦仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 最新日誌 ::
2006-11-12
Long Time No See?
被貼
CUT HAIR
突然身痕想打日記~hah...

:: 日誌分類 ::
全部 (67)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 67
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 5388

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2005 年 4 月 1 日  星期五   晴天


返學~拍拖拖~ 驚訝 分類: 未分類

尋晚諗住早d 訓第二朝唔駛跑番學....點知12:30有個電話打黎嘈醒我.....開頭我以為己經係第二朝~kendi打黎叫醒我~點知一聽就聽到"老豆...我就走la...."我o左咀好耐先醒起係76~去到俾心機讀書a~

今朝7:00 kendi morining call~即起!!!haha~8:00約左肥安樓下等~仲仆左去7-11買左本monday先返學~

睇左la~hehe~又真係好準!!~

返到去對卷~都ok~算係咁~hahah~~返咁耐學同anka hea咁耐~~喪~喪~~~

放學係馬路發生左d無聊野~佢地真係really無聊~~

then見到娘親~陪佢返街市買光管再一齊返去~~~

返到去訓左陣出去補習~勁肚餓......

放左即去食d野再去自修室溫書and 等 kendi~入面見到好多人~阿嘉~60 so sir個d~human~human個fd~蝦腸~阿見~鬼仔仲有MK 女.......

then 臨走lowland打黎....一早就應該發現ga la...咁就waste左半年....

um.....本來都幾無奈.....不過見到你又立即一掃而空!!拖住你個陣個心好靜~好舒服~

期待聽日~~~唔準反口GA!!~~~

呼...今日真係好TIRED......~~不過好開心~~




2005 年 3 月 30 日  星期三   晴天


~~~ 熱情 分類: 未分類

今日係我地一齊ge 第一日~~雖然今日唔知聽日事....不過我有信心!!^^

to kendi:hehe~我鐘意直接d ma~




2005 年 3 月 28 日  星期一   晴天


死人何鮮菇!!!! 呆滯 分類: 未分類

今朝7:00就起左身~跟住kendi再打黎call一call~~haha~一齊去自修室~~超健康~~!未試過咁早起好耐~

溫溫溫~溫到十二點就lunch~kendi冇胃口~又要排隊~so電召yingelsa係圖書館出黎去m記lunch~~又見到佢地成班係m記溫書~勤力~haha~返到去再入自修室~~~為左陪去lunch~~我叫左ying幫我睇住個位~~hahahahahhahaha~點知佢睇掂我個位自已個個俾人掃左!!~~hahahha~~咁唯有俾自己個位佢~~再排過入去~排番入去就同個死人何鮮菇坐!!!他媽的!!!個頭已然成個咁!!!遲早有一日我實黎個採菇團一野剪q左佢個死人菇頭去!!加埋個死人樣d 粉仲厚過miss lok~!!仲要完全唔見佢條!!!真係好死核突!!!又要勁衰格~!!!又要成身勁濃ge香水加煙味!!!!多事8掛!!!!人地傳紙仔關你叉事!!!懶熟咁問問問~!你想識鬼仔咪出聲lo!!!又要笑得樣衰wo!!!

三點幾四點就陪人番hm 先~又hot~~~返去換左套ball 衫再返自修室諗住實冇死!~!點知夜晚返個陣又凍到抽筋!!!




2005 年 3 月 27 日  星期日   晴天


一個星期lu~ 開心 分類: 未分類

今朝十點幾就俾個sms 震醒左~

today唔駛去飲茶~~coz雙親北上~so 就叫外賣~~麵冇益a ma~haha~

2點幾鐘出開心搵nike再去補習~haha~3點係上水補but3點都仲係大埔~~~

補完再去自修室~今日好悶li~~冇乜人去~

9:幾就back lu~

to kendi~:

我係喪認真ga~你真係又x又y ma~haha~~
你唔提我我都唔記得左個次~~^^" 個次最後我都冇問到~~
so 上個week really係第一次~!

 




2005 年 3 月 26 日  星期六   晴天


自修again~ 驚訝 分類: 未分類

今朝十點幾起左身~食埋野就去左自修lu~~~呢幾日都多人~~~又要排隊~~~入到去都講夠鐘出去排lu~~

跟住去m記食完野再番去排~~~玩哂成盒糖落地下.....dirty~~~~then去左搵kendi 傾計~~傾傾下佢d fd番黎我又走番落去hea~~原來已經勁多人到左~queenie同佢個fd~ying~mak kaka~elsa~又hea左一陣就入去~

成班都唔係溫書ge~狂傾計~狂玩~爆大聲~~hahahaha~hea到9:幾就同kendi返去lu~