今天是星期6......天氣很好...好爽 又不熱....我就是喜歡這種天氣了!!!
今日訓到10點幾起左身...玩電腦....電腦.....電腦!!!!
同林家怡玩msn//////傾去邊行,,其實去邊行都不重要了.....最重要是你有倍我!!!
我知你覺得我的心不經常掛住你,,打比你......其實那都不是......我的心永遠都有你在入面!!!
之後家怡打左過來........攪埋d野就出去啦!!!!!
今日好特別.....唔知去邊.....周圍行.....哈哈哈!!!
去那都開心牙......由其見到你笑....我都心都笑^^
|