好耐無打過日記啦!!今次要打打先!!!!
哈哈,,這幾天特別開心牙.....和家怡沒有因為什麼事要吵架了....我知道就算不小心僧吵 我都會認口!
因為知道這樣雙方都不開心 咁又無謂啦 哈哈 第271日 時間過得好快好快 同家怡的感情都比一天一天深厚了!!
其實我當了她是我的屋企人好耐了.....哈哈 什麼事佢都知^_^"" 我唔識講大話架@@
今日星2......上堂都ok啦
第€1堂.....視藝.....呆了成堂好快就過了
第2堂 is 又是好悶.....無牙佬有火啦 但係無牙就係無牙......火唔起-. 無感覺!!
第3堂 通識.....由開學到而嫁都感覺到有通識野識到....慘/////
第4堂...英文...仲有咩做? 成堂都係呆啦-.-''
第5堂//////普通話 又係呆坐!!!
第6堂...中文 有少少專心 張保英教書都唔錯@_@
總結來講 今日6堂有5堂係味坐@@
悶悶悶悶!!!
放學 同家怡一齊走@_@.......開心野 我知你知就得^_^

|