話說3日前 番學校出camp了
目的地是大棠 第1日當然有少少興奮- -
不過好快冇了- - 活動悶 食物好難食- -
唯一最好玩就是屋入面- -
一個屋分3間room 18條友係哂入面住@@
第一晚玩信長枕頭大戰 3間room 3班人 大戰- -
個個係到叫 出大技 好kai 不過好好玩-.-
今日有得回來了- - 回到學校時 轉路 見到 3條友係女青旁行過- -
到左學校 有fd話去睇戲 咪一同去-.-
去左海者睇 睇魔間傳奇 唔錯好睇
最尾男主角死左@@ 好特別的結局
跟住去吉野家食埋野 就回家了-.-
好累囉-0-
不過咁耐冇打 打番多少少d字@@
|