今日是平安夜但不覺有什麼特別感覺...晚上同幾個朋友出去遊玩....機鋪..網吧..燒野食...
這樣地好快就過了幾個小時 差不多到了11點30分 我地5個人 2男3女 走去睇異獸戰2的首演
去到的時候 人頭勁多....勁多人....爆哂成個場 我地一早去訂票都要走到好後睇....套異獸戰2唔錯好睇架
不過比第一部 都是第一部好睇d....入面都有好多噴血果d @@ 不過放心唔多恐怖的
我看到有一家大細 有老的 有後生的 聖誕的不同是睇戲好多都是一家大細 幾幸福的....
睇完套野後....幾個人走番去糖樓食糖水 差唔多次次出外都要去一次-.-
街上勁多叔叔- -(有槍果d@@) 食完後差唔多 3點了
由於太夜 走到fd 屋企訓-__- 7點先番屋企 在訓........
一直一直一直訓......訓到唔知時候..直到梨文打比我先知 原來肥關地去左公園了-.-
咁咪同梨文佢地出來行下....我地2個+4個fd...走去安定果一邊打邊盧@@ 任食任飲 3個鍾 85文-.-
係咁玩囉 食左唔夠2個鍾就埋單- - 跟住當然去食2口煙 當然我只吸一下- -
跟住我地係咁在商場行行行......9點幾 咪各自走....我就同梨文去中華打通頂了-.-
仲有打邊盧果時的相@@ 番到屋企先放上去
 




|