andylui2008
暱稱: andylui
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打日記@_@
下雨天!!!
慢無目的一天!!
開心的一天!!!
2008-10-02
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 136
今日人氣: 0
累積人氣: 2873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


24日吞25日的聖誕 分類: 未分類

今日是平安夜但不覺有什麼特別感覺...晚上同幾個朋友出去遊玩....機鋪..網吧..燒野食...

這樣地好快就過了幾個小時     差不多到了11點30分 我地5個人 2男3女 走去睇異獸戰2的首演

去到的時候 人頭勁多....勁多人....爆哂成個場  我地一早去訂票都要走到好後睇....套異獸戰2唔錯好睇架

不過比第一部 都是第一部好睇d....入面都有好多噴血果d @@ 不過放心唔多恐怖的

我看到有一家大細 有老的 有後生的  聖誕的不同是睇戲好多都是一家大細 幾幸福的....

睇完套野後....幾個人走番去糖樓食糖水 差唔多次次出外都要去一次-.-

街上勁多叔叔- -(有槍果d@@) 食完後差唔多 3點了

由於太夜 走到fd 屋企訓-__- 7點先番屋企 在訓........

一直一直一直訓......訓到唔知時候..直到梨文打比我先知 原來肥關地去左公園了-.-

咁咪同梨文佢地出來行下....我地2個+4個fd...走去安定果一邊打邊盧@@ 任食任飲 3個鍾 85文-.-

係咁玩囉 食左唔夠2個鍾就埋單- -  跟住當然去食2口煙 當然我只吸一下- -

跟住我地係咁在商場行行行......9點幾 咪各自走....我就同梨文去中華打通頂了-.-

仲有打邊盧果時的相@@ 番到屋企先放上去

 

 




訪客留言 (返回 andylui2008 的日誌)


insulator 於 2008-01-01 06:15 PM 發表:
咁遲先睇到....真可惜!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.- 是吧     有機會吧-.-
Posted at 2008-01-01 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-30 11:54 PM 發表:
你會唔打機@@??

上年除夕迫到死...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯 打機沒有意思了 最近都在聽歌+睇卡通
 
 
嗯嗯-.-  上年去錯地方加上太夜過去- - 
聽日同謝漢 佢地去 尖咀-.-  我都好耐冇見小學D人
有興趣嗎-.- 呵 順便探下你-.-
Posted at 2007-12-31 01:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-30 01:57 PM 發表:
牙伯,,你年紀大la,,唔好成日打咁多機牙...對身體唔好牙...

哈...話咁快聽日除夕la wo... 又一年lu...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我已經沒有打機 現在都是聽歌- -
 
是牙...好快就一年 時間過得幾快下......
Posted at 2007-12-30 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-30 12:15 AM 發表:
你好大咩-.-
你大我2年ja....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都係大...大過你姐係大
 
我眼中 你仲係細@@
Posted at 2007-12-30 02:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-28 11:50 PM 發表:
兒童不宜ga??
做咩影d咁ge相....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兒童不宜 姐係大個d 可以睇
 
不過你仲細 唔比你睇....
Posted at 2007-12-29 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-28 01:53 PM 發表:
好笑就更加要比我睇la@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔比睇 細路仔唔岩睇!!!!!
Posted at 2007-12-28 03:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-27 11:27 PM 發表:
你地仲有聯絡ga@@?
係wo....點解冇你ge (d相)??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

沒有影自己-.-'
 
仲有d 堡煙相 廢事比你睇-.- 勁好笑-.-
Posted at 2007-12-28 11:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-27 02:52 PM 發表:
第一張相個個人咁似翁炳ge-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就是老翁-.-
哈- -
Posted at 2007-12-27 03:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-26 07:24 PM 發表:
攞黎衰...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要說這件事了-___-"
Posted at 2007-12-27 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



insulator 於 2007-12-26 03:20 PM 發表:
吸一口煙?? 做咩咁無聊....??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同你講吸一下都假既-.-只不過想講得好聽d姐-.-
 
梨文 係咁食.....第2朝 2個人把口勁臭 - -
Posted at 2007-12-26 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]