andylui2008
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
andylui2008
暱稱: andylui
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
打日記@_@
•
下雨天!!!
•
慢無目的一天!!
•
開心的一天!!!
•
2008-10-02
文章分類
•
全部
(20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Chi5566
katie_love
ka___yi
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 136
今日人氣: 4
累積人氣: 2889
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 5 月 4 日 星期日
日記!!!!
分類:
未分類
今天是星日...自從幾個月來 我開始感到自己有雙人格!!
很想去恨一個人 很想去愛一個人
對你 我不知如何是好!!
發表時間:2008-05-04 09:54 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 andylui2008 的日誌
)
karylikayi_1
於 2008-05-31 08:24 PM 發表:
HIHI* =]路過的..
cm十卜*v*
可以的話 多d上來我到坐坐nA~=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
inloveangel
於 2008-05-23 01:57 AM 發表:
好耐冇登入過 ... 估唔到你仲會隔一段時間更新 ...
我d blog早就封晒塵lu...
你好似好多時間咁ge!?
係wo... 你都過左15 ... 點解唔搵份part time做ge?
你個d雙重人格都係因為你諗太多姐...
做part time減少亂諗野時間,可以學下野,識多d fd,
時間又可以過得快d ... {我唔係賣廣告-________-!}
你有冇諗過做part time? ... 我真係想知 ...
{唔好話 f3唔讀書 做野 個d ... }
ps 我冇乜開電腦 , 如果你睇到留言 , sms話我知丫...
我知你唔記得我電話ga la ... 6135 2413
{不過如果你睇完,覺得費事理我ge,咁就算la...}
ps2 {←用黎玩ge-__________-!}
一口氣打左咁大篇野,我自己都嚇左跳 ...
呼∼ ... 抖大氣 ..."
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
哇.真係好多字 我暑假先搵-.-
Posted at 2008-05-23 07:05 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 andylui2008 的日誌
]