今日7月1 好多人都出左去遊行 希望用力量改變宜家嘅制度 乜鬼最低工資 真普選 平反xx 要求釋放xxx 等等
每個人都求改變 咁我呢?
本身好想好平凡好普通咁入大學 讀我最想讀嘅科 原來係一件好難嘅事
唔係D就E 真係完全冇唸過full cert only...
我揀個25個choice又冇d收5.5分嘅科 只怪當初太高估自己
琴日9點幾收到成績單 我個心好難受 咩都唔理 係咁睇本刊物搵有咩degree
本身冇咩事 但係劉sir一黎拍我膊頭 即刻好想喊..只好扮堅強去聽佢advice
忍忍忍 係咁搵資料黎令自己唔好唸 死頂係唔想有人擔心
個陣好多謝契哥 劉sir 陳sir chiming幫我睇有咩科 點排jupas 而且令我好尊心搵資料
但係返到屋企 已經真係忍唔到 特別個陣屋企冇人 放聲大喊
姑負左自己 屋企人 老師 自覺好廢 冇用
夜晚去左游水 將唔開心釋放出黎
一來好熱 所以游得好舒服 二來唔開心 所以出盡力游
游到一半個陣 天開始黑 我望到有粒星好光 但係附近有舊大黑雲 就黎將粒星"姐"住...
好突然 聯想粒星我行大學條路 係好光 隔離我好遠 仲有阻礙 唸唸下 好灰
但再睇下周圍 其實有好多射燈照住我 又近又光 令我反省何不捨難取易?
大學路有阻 但仲有好多方法升上去 無謂咁執著啦
好多出路 好多人支持 我係度唔開心d呀仲?
游到最後 星光返左出黎......
今日去左中大先修報讀HD 希望入到BBA或者會計
大學路可能要行耐d 都唔知去唔去到 起碼 我已經改變左心態
總會有燈!
特別嗚謝jocelyn幫我整左個咁Mr. 嘅blog 好靚~thx!