| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 1 月 1 日 星期日  |
|
2012 |
|
2011年嘅回顧都未打,咁就到左2012
想回顧都回顧唔到咁多...我記性唔好~
不過開心又好唔開心又好,都已經過左LU
今年要活得比上一年好^^
2011年嘅最後一日~同老婆仔過,又同屋企人過~好開心~
琴晚....哈哈~總之好窩心好LUM~
有老婆陪我由2008行到2012,我好想再貪心D,要陪我行到2080附近啦~
前提係2012未世界末日XD
不過未末日之前,都要幫自己定少少目標嘅
1. 減肥30磅 (會唔會太多呢?)
2. Sem4要超比心機 (又有BUSINESS LAW,又LOGIC,又ADUIT,真係有D驚)
3. 同老婆去一次台灣 (雖然難搞,都要搞!!)
4. 好好KEEP住宜家嘅收入 (特別係2兄弟)
5. 入到U (最後唔係TOP UP,係3199或者CITY個ACCOUNT)
6. 洗費要大減 (一為減肥,二係因為一個月我原來洗好多錢...)
7. KEEP 住宜家D FD~ (CC識個D FD真係好好~好想一直KEEP CONTACT~)
8. 唔好日日係度HEA
9. 如果EASON今年開CONCERT,一定要去
10. 同老婆日日開心 (雖然一定有哎交,不過希望最後都開心)
以上10點,係2012年1月1日嘅承諾
2012年12月31就知道我做到幾多~
|
| 發表時間:2012-01-01 12:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|