| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
|
恭喜! |
|
d 兩個禮拜好似係去左做苦力咁
日日都要夜晚2.3點先有得訓...仲要訓一陣又要起身做野
做做做...
上星期三就1個project + 1 present(搞到3點幾,,,)
星期四要作好essay
星期五就essay present
聽日就要搞掂上星期三present個final report
今個星期五要執整曬成個essay...
我宜家好開心咁講!!!!!!!恭喜曬!!
淨返一份essay要做咋!!!
真係要恭喜下自己!!!
忙都p曬k...終於尾聲啦
可惜嘅係尾聲之後就打大佬...final exam...
好啦~恭喜下我同呀鈴啦~
都冇咩好恭喜...
只可以話~因為大家d排都冇咩時間
所以連發脾氣鬧交都冇時間
反而每次見面關係仲好左
我唸...值得恭喜嘅~
恭喜katy媽搵返佢個個咁多年失散左嘅朋友~
我唔知係好事定壞事
不過傾到msn,係一個好開始
同埋恭喜12月有得去台灣~
我冇得去...手信x100 plz!
最後,恭喜曬MANDY
你又開始一段戀情啦
好希望你d一段愛情last forever
雖然你地岩岩開始,我又唔知個個係邊個
但係你宜家好enjoy好開心好幸福
作為朋友都"登"你開心
由心的祝福你地^^
其實我都想恭喜下自己
mandy雖然有一排唸住搵佢吹下水,d反應勁冷淡
(同埋某一件事啦...)
令到我覺得好似我係一個可有可冇嘅人物
但係佢今日主動同我講話有件開心野想話我知(即係佢拍拖)
我突然間覺得...有d感動
原來你仲當我係一個算係重要(唔知第幾位呢?)嘅fd
同埋前幾日已經公開左relationship,我都係今日知
不過算啦,有心就夠
朋友唔需要計較咁多
細微的表現,我係留意到嘅...
安慰自己又好,真係開心又好
恭喜曬!
|
| 發表時間:2010-11-22 01:32 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
katy 於 2010-11-22 02:32 AM 發表:
恭喜恭喜!!!^^ 我覺得你諗得多左喇.... 要知道...你既存在感一向都唔小的!!!(真心) 所以唔係諗太多喇!!!=) btw..其實真係好開心可以識到你呢個fd... 你係一個我feel~到你真係當我係fd~既人!!!=) 雖然你好鍾意話我 !!>.<" ( 講笑喇...XD )
|
|