考完final exam都2日幾
終於有機會同你出街街^^
不過今日2點幾...我同左一個係澳洲返黎嘅fd出左去
我就搵thomas買野飲
佢就去time square拎ipod
今日唔該曬thomas~
你令我得到一杯超正嘅野飲
就係茉香綠茶走糖走冰加超大量粉條~
多得好誇張~thx曬~

不過,我今日12點半返到黎
我家姐都未飲...
我岩岩開左...
淋晒....唔好食><
晒左thomas一留心機...
買完野飲跟住同呀bo(澳洲返黎個個)去time square
其實今次算係同佢第一次出去行街(或者第一次咁認真搵佢多過1分鐘)
佢講左好多佢係澳洲讀書d野
不過其實佢一路講,我有30%聽唔明
因為佢夾左d英文嘅term
我自問英文唔太好...唉
不過佢講得咁開心
我都好樂意聽
不過有時聽聽下....
好似串左d囉有時...雖然講出黎係好好笑
不過串少d...有時都好嘅...
跟住頂唔順...太攰返左屋企
6點半出去~未夠鐘上左apm睇人打機
見到有好多神手...驚""
7點半~見到你啦
sorry呀...今日見你仲要你陪我食快餐
我希望你食得開心架
我地今日2個人食左3人kfc桶餐
90蚊6件雞+6隻雞翼+3個細飯+1盒雞粒+3杯可樂
好飽...滿足!!!
(點解感覺上KFC平左咁嘅?...)
食左差唔多成個鐘(!?)
跟住出潮特買野俾呀仔(Jocelyn)
好迫~
搵到d好好笑嘅野想買俾你
不過知你一定唔會用
不過我買左一定叫你用XD
最後揀左一件野
宜家唸返
都幾驚你屋企已經有
希望星期一個陣你收到會開心啦
(件禮物POLING都有份揀嘅)
(講俾你知都冇咩用XD)
跟住去搵一對海綿寶竇拖鞋= =
估唔到poling二家姐鍾意d隻野....
真係....無言左XD
我咁大個隻,講價今次算係成功
佢一開始話70蚊囉
我話40
佢最後減到45
算啦,我自問唔夠能力同佢鬥
用45蚊左
POLING另外仲買左一張史迪仔被同埋手襪(差唔多200蚊呀加埋)
今日加加埋埋真係都用左好多錢
聖誕真係....必須消費節日
12月20日
同poling食lunch
送聖誕禮物俾呀仔
12月21日
第三屆畢業生GATHERING
12月22日
同呀so慶祝生日
12月23日
同katy媽個班出去玩(未知玩咩)
12月24日
留poling係我屋企過(應該)
12月25日
都係留俾poling架啦
仲有d洞動都唔記得左啦...
仲忙過返學
睇黎...我要加油啦!!!