| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 25 日 星期一  |
|
sem尾 |
|
仲有2個星期就唔夠就final exam
今次exam極其重要
因為冇account...科科都要死溫
econ一定俾人屈硬機!!!唯有頂硬上
時間過下過下,A level原來都完埋
我 做過d咩?
唔得啦,聽日開始日日留圖書館留到收館!!!!一定要!!!
我做唔到就請我gf食貴野!!!!好一於咁話!!!
講起我gf,我愈黎愈發覺
我同佢唔係成日見面,反而哎交,唔開心少左好多
唔知係佢成熟左,定係真係關見面次數事??
宜家我同佢keep住每次見面影一張相同埋一張kiss相
唔係淨係因為我地2個相處得好好同埋好愛大家
而係好想宜家開始留起回憶
時間愈行愈快,總有一日會發覺自己好似咩都冇做過冇留回憶
所以,宜家開始已經想留回憶啦
暑假我將會幾乎0時間陪呀鈴,sorry
我會計個邊唔知會忙成點
我應承你,星期日一定會接你放工的
我唔知除左星期日之外有咩日子係一定見到你的><
可以係會計公司做,其實真係好開心
開心嘅係我可以sem3讀少一科! (爽)
開心嘅係可以扮下做會計師 (仲爽)
開心嘅係第時interview大學或者見工我可以同佢地講我係會計公司做過 (最爽)
pay就算幾低,我都開心!!
opp. cost幾大架...MTR啦($35/HR),人口普查啦($5XXX/MONTH),補習啦($50/HR)...
不過換唔到滿足感^^
好好考埋個final exam,同屋企人&呀鈴玩7日
準備心情開工!!!
|
| 發表時間:2011-04-25 08:44 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
edmond 於 2011-04-29 11:47 AM 發表:
人會隨住時間而變得成熟的,仲有努力讀書牙
|
|