| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 5 月 17 日 星期二  |
|
總結CC year 1 |
|
終於終於終於終於終於!!!
考完試啦!!!!!
今年考試真係千辛萬苦!
1.無account冇得屈機
2.Econ俾人屈機
3.IT同Marketing係死背科...憎!!
不過好彩做個陣都叫得心應手~應該唔差嘅~
report,present都好好~
咁多個3個present入面都係marketing最開心最好玩~
accept我嘅意見,再改下變得好玩d~熱鬧d~
A左~開心~~~
THX曬我d gpmate~~
今年真係多謝好多人~
King Kong,Karen, Emily, Judy, Jenny, Seirim, Marvin
一齊完成左d麻_煩嘅report present~感激!!
同埋sem1唔太熟嘅fd都熟左~哈哈~thanks a lot~
希望下年同你地繼續一齊讀書啦~
當然仲有CCFP d fd~
thx sam & amy成日幫我擺位~安幫我JB ipod~仲有個次BBQ~超好玩開心~~
宜家可以安安心心放暑假7天~係屋企訓下~爽!!
放左2日~
第一日考完試~即刻同BB同學會去碌~爽爽爽!!
同成班男人玩真係有第二種味道(男人味XD)
我gf都有去到~你係到令我打得更好~^^
男人同男人之間~有鬥爭~有講笑~
d種先係單純生活~~
第二日同左中5 fd去食大排檔~
死啦我好_鍾意同你地一大班人去食~
又平,又熱鬧~好開心!!!
thx rachel,miki,班花同錦培~~
下次再食大排檔^^
聽日去澳門
星期6,日要補習
星期一正式返工啦!!!
期待期待!!!!!!
|
| 發表時間:2011-05-17 01:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|