| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 17 日 星期五  |
| Love聽歌>.<"" |
分類: 未分類 |
|
發覺e+愛上左聽歌!
英文堂又好 中文堂又好
數學堂又好 中史堂又好
Art堂都好 我堂堂都係道聽歌
最佳損友 - 陳奕迅
尋找獨角獸 - 薜凱琪
一生何求 - 古巨基
跟我走 - 謝安琪
愛你變成恨你 - kary
戲中有氣 - 官恩娜
當這世界只有他 - 2R
↑新歌新歌↑ |
|
|
|
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
| 簡記一日事 |
分類: 未分類 |
|
今日16號day6
科學堂狂聽歌
地理堂轉數學堂
英文堂有新阿sir
P.E.堂打籃球
放學本來返drama…
點知搞搞下
同左sara佢地去影相=.=”
返到去比miss劉罵…
新劇本 要背啦 |
|
| |
2006 年 2 月 14 日 星期二  |
| 情。人。節。快。樂 |
分類: 未分類 |
|
今日…情人節呀!
╳。情。人。節。快。樂。╳
好開心呀!
可以情人節前夕放得低!
終於都自由啦!
今日真係好開心~
有你地陪我
想唔開心都幾難啦 係咪先?
收到好多朱古力、禮物and祝福
不過…我派得仲多(朱古力)=.=”
放學之後…
有人約我呀! 就係……
miss劉~!
唔明嗎?積係要返drama囉!
唉…情人節都唔放我地一馬
日日都練 你唔悶我都悶啦! |
|
| |
2006 年 2 月 11 日 星期六  |
| 你地ar...... |
分類: 未分類 |
|
我究竟做緊咩?點解我會咁?
你地知唔知我真係好辛苦嫁!
喊!你地整係識得喊!搞到我都......
受你地影響!都怪你地呀!
明明話過要哄你地!
e+我...我都唔知自已搞咩?為咩?
簡直唔知自已做緊咩!
可能你地會覺得我好傻!
但...我真係唔可以好似周寶咁樂觀!
真係唔可以好似佢咁成日笑! |
|
| |
2006 年 2 月 10 日 星期五  |
| 你地都變la...... |
分類: 未分類 |
|
發覺candy&shirley唔同左
佢地以前都唔係咁嫁~
以前candy嬲人都唔會
成日唔出聲ge…
而家有咩唔開心又唔同我講
收埋係個心道好辛苦嫁
shirley以前都好開朗嫁
點解而家又變成咁?
點解要傷害自已?
你地而家成個人落哂形咁
好唔想見到你地咁ar
今日…仲見到你地喊添…
我要點做
先可以令你地變返好似以前咁?
我究竟可以做d咩??? |
|
| |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 31 | »
|