琴日去動漫節(很多人丫~)
有ME,2個細妹,輝哥,膠樽,kaka,巴西龜...ect.(共有10人-0-")
去個度行左都ok耐
睇左一陣cosplay大賽
見到Yoko (超萌丫>3<)
d人扮得都ok似,
我覺得好令@3@"
一路行見到有人扮阿綱,六道骸,亞夢,小雲etc...
出年如果我夠膽我又要試下-0-"(沒什麼可能吧-.-")
買左唔係好多野
有Reborn~

書簽?!

k on插圖畫本@@


"萌能量少年"主角男扮女裝-0-
coverpage果個係男?女?(是男的...)
..................
珩
|